Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by UnDead_Assassin, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Heyy DRCers,
    Minecraft naam: TheComets
    *Wat heb je gedaan: critical hacks in kitpvp ?
    Wie heeft je geband: kweet niet zeker
    Bewijs:geen

Mijn broertje zat snachts laat te spelen (LichtHerobrine) en plots begon hij mij wakker te maken en zei, er is iets met DRC
    ik was dus heel boos maar hij begon te huilen dus ik ging maar....toen kwam er bij hem : your ip has been banned for critical hacks(zoiets) dus dacht ik... ik kom ff op mijn account om te kijken wat het probleem is
    en mijn account was toen ook gebanned...IP ban ....ik weet niet wat IK heb gedaan, als het kan kan het naar een account ban omdat ik en mijn ander broertje (DarkHerobine) niet meer kunnen spelen :(
    hij legt denk ik dan ook zelf uit wat hij deed

Thx alvast ;)
    TheComets

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste TheComets,

Je broertje en jullie IP-adres is gebanned door onze Amerikaanse moderator rebeeccc.
    Ik zal even met hem overleggen.

• Informative Informative x 1
  3. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Hartelijk bedankt robin :)

4. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Uhh, sorry maar heb je al overlegd, ik kan niet op drc spelen en dat vind ik jammer, vooral als ik niets heb gedaan

5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Oh sorry! Helemaal vergeten!
    Op de een of andere manier had ik al in mijn hoofd dat ik gereageerd heb, maar ben het blijkbaar vergeten.
    Rebeeccc heeft besloten alleen jouw broertje een tempban van twee weken te geven.
    Hij zou de IP-ban van jullie adres afhalen, maar blijkbaar is daar iets misgegaan.
    Ik zal je nogmaals unbannen en dan zal je morgen weer op de server kunnen (als het goed is).

Laat me even weten of alles in orde is, daarna zal ik pas het topic sluiten.

6. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Hahahaha, iedereen kan iets vergeten maar dankje dat je mij hebt unbanned, helaas kan ik pas om vrijdag spelen dus dan kijk ik wel ff, Op DRC kan er niet zoo makkelijk iets mis gaan ;)

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.