Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by DividedByZero, Aug 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Hier volgt mijn unban aanvraag:
    Minecraft naam : HackerProDRC
    Wat heb je gedaan : Daar ben ik zelf niet zeker over volgens een bron "een drop party" ook al weet ik niet waar dit over gaat.
    Bewijs : Nowp
    Wie heeft je geband : Arda @ADEdge

Last edited: Aug 24, 2014
    • Agree Agree x 6
  2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Klinkt niet echt heel enthousiast...
    Als je dit alleen maar doet voor andere mensen...

• Like Like x 1
    • Informative Informative x 1
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Als je het doet voor een ander, waarom doe je het dan. Wil je dit zelf wel en toon je hiermee niet gewoon aan dat je makkelijk te beïnvloeden bent?

• Agree Agree x 1
  4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

5. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Ben ik ook.
    Ik doe het niet alleen voor andere ik doe het om men dag toch beter te maken op een dag dat ik me verveel. Nu ik zal niet zeer veel op de server spelen maar ik zal er zijn.
    Zijn we nog steeds op die pagina van het boek? Ik ben gestopt despijt het feit jij zei dat ik dat niet zou doen. Dus zou je gewoon even willen stoppen met dat naar me te sturen :D

• Winner Winner x 2
  6. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Tot zover het nut van dit unban topic?

• Friendly Friendly x 1
  7. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Kijk laat me even wat zeggen en noem het een "punt". Ik heb misschien een beetje overdreven met het feit in deze topics en de haat die ik aan sommige heb gegeven. En ik doe het ook niet alleen voor andere ik heb gewoon soms tijden dat ik terug denk aan de fun die ik op DRC ooit heb gehad en moet ik even zeggen echt waar dat ik nooit een beter (minecraft-) server heb gevonden die een community heeft zoals de deze.
    Gaan we echt zover :D?

Edit: Ook wil ik even de reden bespreken. De reden ging als volgt : "Drop party" hmm.. Mijn spullen zaten in een chest(meerdere chests). Deze gaf ik aan 1 persoon. En heb ik niet ge'dropt'. Mijn huis ging naar damian. En hoedanook zou ik dit niet een "dropparty" noemen. Ook vond ik het vrij stom dat mensen die ook maar iets van me hadden aangeraakt een ban kregen (voor een kort moment en sommige langer maar dan nog). Ik geef hier mijn menig. "Don't hate, donate!"

Last edited: Aug 18, 2014
  8. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Niet alleen Damian heeft iets van je gekregen. Loessoee Wretcherboy JoeySC etc. En zoals ik me nog herriner heeft Damian een ban gekregen omdat hij het niet eens was dat hij die huis niet mocht hebben. Ik heb 45 minuten lang naar de logs gekeken om te zien wie allemaal iets van je heeft gekregen. Gelukkig hebben de meeste vrijwillig zich gemeld bij mij en andere staffleden.

• Agree Agree x 3
  9. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Het is mijn mening maar dus rustig. Ik wil hier geen ruzies starten. Euhm. Zover als ik herinner mogen de mensen waaraan ik de spullen gegeven heb hadden daar TOESTEMMING van me voor? IK bedoel een drop party is items droppen voor een groep en die pakken dat dan op toch? Nu Joey heb ik niet gegeven hij wou het gewoon bijhouden voor als ik ooit nog terug kwam maarja. Damian kreeg me huis Loessoee kreeg de spullen van men chest. Joey hij wou gewoon wat bijhouden. Ik herinner niet met Wretcher?

10. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Art. 11: Geen dropparties en/of giveaways organiseren.
    Deze regel houdt in dat het verboden is spullen weg te geven. Dit mag enkel op aanvraag van de owner en bij uitzonderingen.

Je gaf alles weg. Dus een Give-Away omdat je zou " stoppen ".

we kunnen geen besluit nemen met het staff-team waardoor het lang duurt.

• Like Like x 1
  11. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Ok ik gaf alleen even mijn mening.

12. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Maak een unban topic wanneer JIJ denkt om terug te komen en niet je vrienden... + Hoe je de unban topic maakt is ook niet echt serieus dus kom maar pas terug wanneer JIJ denkt dat wilt komen.

#PizzaCloseTopic.

Persoon mag later een unban topic maken.

Thread Status:
Not open for further replies.