Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by romanwilson2001, Oct 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romanwilson2001 Hunter DRC Veteran

Minecraft naam: romanwilson2001

Hey ik ben gebanned wegens Hacks ( Kill aura ) op kit-pvp hier heb ik veel spijt van ik heb mijn hacks verwijderd
    Ik ben ook verslaafd aan DutchRastaCraft Skyblock eigenlijk speel ik alleen maar skyblock maar soms verveel ik me en speel ik kit-pvp dus ik mis Skyblock wel een beetje :( Hopelijk kan ik een unban krijgen? Nogmaals ik heb echt veel spijt

Ik weet niet wie me gebanned heeft
    Ik ben gister gebanned ( 6 Oktober )

2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Je bent banned door @Dracindo hij zal je veder helpen.

3. romanwilson2001 Hunter DRC Veteran

Oke dankjewel

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Waarom heb je hacks gebruikt? Om te beginnen verpest je het spel voor de eerlijke spelers die hard hun best doen. Er is niets erger dan urenlang te killen en jezelf te verbeteren en uit te rusten met OP armor, om vervolgens gekilled te worden door iemand die voor de eerste keer zit te pvp'en met hacks.
    (voorbeeld, dus niet noodzakelijk van toepassing hier)

Niet alleen voor hen, maar je verpest het spel ook voor jezelf. Waarom zou je een spel spelen als je nooit kunt doodgaan en altijd alles kan krijgen? Hacks zijn het toppunt van luiheid:
    Te lui om te gamen.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  5. romanwilson2001 Hunter DRC Veteran

Hey Drcaindo ja ik weet het daarom heb ik ze verwijerd maar sommige mensen die op DutchRastCraft hackte werd ik een beetje gek van en ik kreeg er stress van maar ik vond het al saai worden die hacks dus mag ik nog een kans ook omdat ik eerlijk wil spelen en weer Skyblock kan doen en kan spelen met mijn vrienden? Groetjes Roman

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik ben ook nog eens even in het archief gaan rondneuzen en ik vond dit:
    http://drcnetwork.nl/threads/ban.7437/
    http://drcnetwork.nl/threads/mag-ik-aub-unban.7446/
    In je 2e unban appeal laat je zien hoe veel je van deze server houdt en dat je spijt hebt. Als een ban van 1 dag zo'n kwelling was voor jou, dan gingen wij er van uit dat je de regels 3 keer ging lezen zodat je niet nog eens in de problemen zou komen.

Afk-spam is niet zo'n grote overtreding als hack-clients gebruiken, dus ik zal dit zien als een eerste serieuze overtreding. Maar dan wel met de gevolgen er bij. Ik ga je ban omzetten naar een tempban van 4 weken. Dat geeft je genoeg tijd om onze regels door te nemen en te onthouden. Kom ook niet online op een andere naam, anders heb je meteen je "Ban4Life".

Speler heeft tempban van 4 weken.
    Topic gesloten.*

*wilt ook wel degelijk zeggen dat dit topic gesloten is en de zaak is afgehandeld. Verdere discussies/nieuwe topics hierover worden genegeerd/verwijderd.

7. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Nu is de topic wel gesloten

#PizzaCloseTopic

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.