Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by IDontLikeYou2, Oct 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IDontLikeYou2 Newbie DRC Player

Hallo,

Mijn naam is Tim ik ben onlangs gebant om wat eigenlijk een grapje is maar bij nader inzien zeer kwetsend kon overkomen, het betreft de geschiedenis in de periode 1940-1945 voor Nederland en het betreft Heden 2014 met Geert Wilders van de PVV en van 1940 Nazi Duitsland ik maakte een grap over Nazi Duitsland wat niet verkeerd bedoelt was ik was gewoon aan het skypen met wat vrienden en het kwam in me op zonder erbij na te denken type ik het en kreeg een ban volledig terecht maar ik amuseer mij heel erg op de server en ook al zijn wij pas 4 dagen geleden begonnen we zijn al aardig ver,

Hierbij beid ik mijn excuus aan over wat ik zei en hoop unbanned te mogen worden.

Groeten,
    Tim [IDontLikeYou2]

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Toch typisch dat je zo snel van mening veranderd bent he.

• Agree Agree x 1
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Idontlikeyou2,

Hoezo grapjes over WW2 dingen? Ik vond er niks grappigs aan. Besef jij wel wat die mensen allemaal moeten hebben meegemaakt in die tijd?
    En dan nog zeggen mening van vrijheidsuiting.........:confused:
    Wij, als staff, treden hard op tegen dit soort uitspraken die jij deed. Bij deze krijg je nu ook geen unban. Je mag het over 4 weken nog eens proberen.

#persoonblijftbanned
    #slotje

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.