Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Sgt_DeathReaper, Nov 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

ign Sgt_Deathreaper

ik ben banned omdat ik foppe zn huis heb over claimed

noem eens een reden waarom ik een ban krijg als ik iets voor een vriend claim.

wtff wrm en hoezo?

Last edited: Nov 14, 2014
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
    • Optimistic Optimistic x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Inderdaad zijn jullie beide banned. FroggieNL omdat de staff jou verloting als give away ziet, word je boos. Je vind de server niks, wij zijn mongolen. Waar slaat dat op. Je gaat je huis weggeven aan sgt_deathreaper, die ook donders goed weet dat dat niet mag. Je had ook een ticket kunnen maken met iets van ik stop met DRC, graag huis weghalen.

• Like Like x 1
  4. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

punt een zoek eens op in een bericht waar ik heb gescholden punt 2 al;s ik er maybe nog voor moest betalen uhm, punt 3 ik heb nooit meegedaan aan een verloting. punt 4 als ik iemand wil uitschelden doe iuk dat recht in zn gezicht(algemeen bekend)

• Agree Agree x 4
    • Like Like x 1
  5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Punt 1. Dat schelden gaat niet over jou
    punt 2. Met jou balance had je nooit voldoende
    punt 3. gaat ook niet over jou

JIj bent puur banned, omdat jij het huis overclaimd, en dit niet meld

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
  6. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

foppe bepaalt toch de prijs en ut is een zeer goede vriend van mij dus tja, dan kunnen wij dat toch overleggen welke prijs wij onder elkaar afspreken en kom op ik doe mn best om niet banned te worden word ik gister banned door svennl omdat ik iets gegrieft zou hebben, en nu dit weer

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ja, klopt. Maar hij gaat het zeer onder de prijs verkopen omdat hij er toch mee stopt. Dus zien wij het gewoon als give away

• Like Like x 1
    • Useful Useful x 1
  8. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

wie zegt dat ik foppe in ign money moet betalen dat kunnen toch ook items zijn, ik heb genoeg omdat huis uberhapt te kunnen betalen
    --- This message was merged, Nov 14, 2014 ---
    Art. 11:Geen dropparties en/of giveaways organiseren.
    Deze regel houdt in dat het verboden is spullen weg te geven. Dit mag enkel op aanvraag van de owner en bij uitzonderingen.

spullen weg geven is volgens deze reden verboden.

wat voor iets betaald is gaat toch normaal gesproken tussen de gene die het verkoop en de gene die het koopt?

• Agree Agree x 5
    • Like Like x 2
  9. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Zoals ik al zei, klopt helemaal. Maar het moet wel in verhouding staan. En nog even terug komen op je vorig bericht. Natuurlijk kan jij zeggen dat je met items gaat betalen. Maar als ik zeg dat FroggieNL items genoeg heeft, heb je het volgende al weer klaar staan. Jullie wisten beide dat wij niet akkoord gingen met de veiling, waarom heb je dan eerst niet even geïnformeerd of dit wel mocht?

*edit oh ja, wat heeft hij aan items/geld als hij er toch mee stopt?

10. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

IK HEB NIET EENS MEE GEDAAN AAN DIE VEILING

11. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Daar gaat het niet om. Je bent geband voor het claimen van zijn huis. Het gaat erom dat ik dit ook als give away zie. Ook al zou je ervoor betalen. Ik zie echter de reden niet dat je ervoor moet betalen omdat hij toch stopt met DRC. Jij wist dit, hij unclaimed zijn huis, jij claimt het.
    Dat is waarvoor je geband bent.

12. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

kom op zeg doe eens een beetje redelijk gister werd ik ook al door het staffteam vals beschuldigd voor griefen en nu dit weer, kan ik hier niet op een normale manier gewoon spelen als ik heb er voor betaal ook al stopt hij er mee is dat geen give away en voor de zoveelste keer de prijs gaat tussen met en foppe en niet tussen mij jou en foppe, ik weet niet wat jullie hiermee willen berijken mr ik probeer gewoon op een normale manier drc te spelen

en foppe en ik spelen al langer samen dan dat jij staff bent op drc we weten allebij de regels dus je kan me niuet wijmaken dat ik hier nu een van de regels verkeerd interpenteer want give away is weggeven ook al stopt hij er mee en ik betaal hem er voor is dat geen giveaway ook al klopty de prijs er niet voor

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  13. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Het feit dat jij en Foppe langer DRC spelen heeft hier totaal niks mee te maken. We kunnen zo nog uren discussiëren als het moet.
    Ik zal straks met de andere staffleden bespreken wat we hier mee gaan doen. Zodra ik dit weet laat ik het je weten

• Agree Agree x 1
  14. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

ik vind dit soort bans zeer laag gaan sorry dat ik het zeg ik hoor straks het antwoord wel, ik hoop dat ik een beter antwoord krijg als gister

ik citeer:

kijk morge vroeg maar effe als je unbanned ben en ander maak je maar een conversatie aan met jelle.

gaan julllie op de dag van vandaag zo met leden om.

wij moesten het eerst als staff netjes houden en niet kort af zijn.

en ja ik ga heel graag die disscusie met je aan als het moet

edit

respect moet je verdienen dat krijg je van mij niet zomaar

15. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Dat laatste zinnetje is wederzijdso_O

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  16. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik dacht dat iedereen geleerd zou hebben sinds het voorval met @HackerPro maar zo te zien niet. En een beetje respect voor de staff zou hier wel op zijn plaats zijn.

• Agree Agree x 2
  17. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

@nobody4life

ik heb respect voor staff maar als ik 2 dagen achter elkaar gebannen word voor de stomste redenen word dat steets minder sorry hoor mr dat komt niet door mij

edit ik heb geen idee wat er tussen jullie en hackerpro gebeurt is gaat me ook niks aan dus laat dit er aub buiten
    --- This message was merged, Nov 14, 2014 ---
    punt 1 (ja ik ga hier op terug komen) er staat nergens in de regels dat iets in verhouding moet zijn als je iets koopt van iemand.

als ik iemand 1 stacks dias vraag voor wat cobble stone is dat wat ik er voor wil geven.

punt 2 wat foppe accepteerd als betaling gaat nog steets tussen ons 2

punt 3 dit heeft niks te maken met die veiling.

18. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

punt 1: klopt, maar wij zijn er ook om de economie te bewaken. Die maak je dus kapot zo.
    punt 2: Klopt ook, maar raar hij 100K zakt omdat jij zijn vriend bent, net op het moment hij besluit te stoppen
    punt 3: Ik heb je al een paar keer aangegeven dat jij daar ook niks mee van doen hebt, dus laat dat erbuiten

19. TheEpicRands Stone Miner DRC Veteran

Ik Foppe en Mathijs hebben een app groepsgesprek hier in las ik dat Foppe weg ging. Dus Mathijs zei dat ik zijn huis mocht kopen. Via Whatsapp heeft Mathijs het voor mij over geclaimd omdat ik nog op school zat en niet tot de mogelijkheid was om online te komen. Als de staff wat langer geduld had dan hadden ze kunnen zien dat ik Foppe direct betaald had zodra hij online kwam en had ik het kunnen claimen en hadden we nu geen probleem. Zo ook gister werd Mathijs banned omdat hij mij probeerde te helpen met het zoeken van mijn beacons. Er was een cobblestone pilaar die Mathijs weghakte voor mij omdat ik geen dia tools had. (Dat doen vrienden voor elkaar). Zo ook hielp Mathijs mij vandaag dus met het beveiligen van Foppe z'n huis zodat het niet gegriefed kon worden en ik het over kon claimen en betalen zodra ik daar tot in staat was. Ik hoop hiermee genoeg geïnformeerd te hebben en alles weer terug gedraaid kan worden. Dank u wel voor het lezen :)

mvg. TheEpicRands.

• Like Like x 5
    • Agree Agree x 2
  20. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik vind het wel grappig hoe jullie het voor elkaar opnemen. Eerst zou sgt_deathreaper het kopen, nu jij. Hoe had jij het willen claimen met zo weinig claimblocks. En hier ook weer, zoveel balance heb je ook niet.

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.