Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Xx_Robin_xX, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xx_Robin_xX Hunter DRC Veteran

*Minecraft naam:TheRobin16
    *Wat heb je gedaan: mijn broertje was op mijn account en heeft in kitpvp hack/killaura gebruikt
    Wie heeft je geband: volgens mij @Anesitas
    Bewijs: http://prntscr.com/58fesr

Beste DRC Staff

Mijn broertje die is op mijn account gegaan en die heeft bij kitpvp hacks/killaura gebruikt en daar heeft hij heel erg spijt van omdat ik daar door ben verbannen en dus daarom zou ik graag een unban willen hebben.

Graag zou ik zo spoedig mogelijk van u te horen krijgen

Met Vriendelijke Groet TheRobin16

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Therobin16,

Het klopt dat ik aanwezig was, knap dat jij dat weet aangezien jij niet op je account zat maar je broertje.
    Maar je bent niet banned door mij. De persoon die je een ban gegeven heeft is @ADEdge en dus zal hij het woord hebben.

Met vriendelijk groet,
    Anesitas

3. Xx_Robin_xX Hunter DRC Veteran

@njits2000 ik had zelf niet gedoneerd voor die kit dat heeft mijn broertje op mijn account gedaan via de bankrekening van mijn ouders omdat het mocht van mijn ouders
    --- This message was merged, Nov 20, 2014 ---
    @Anesitas Mijn broertje heeft het aan mij vertelt omdat hij er erg spijt van had dus daarom dat ik het weet en hij zei dat jij er bij was en okey is goed dat @ADEdge het zal beslissen

4. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo TheRobin16,

Nou het is je eigen schuld dat jij je broertje op je account liet spelen. Wij kunnen moeilijk zien wie op je account speelt en nog steeds wat doet je broertje met hacks? Er staat letterlijk in de regels dat hacks verboden zijn op DRC. Overtuig me mij maar waarom dit nooit zal gebeuren en waarom ik je zou geloven dat het wel echt je broertje was en niet jij?

5. Xx_Robin_xX Hunter DRC Veteran

@ADEdge nou kijk ik heb in mijn minecraft launcher twee profiles en ze staan op de naam van hem en mij ik heb alleen die van mij aan gemaakt en een vriend van mijn broertje heeft een profile aan gemaakt met die hack programma en ik wist niet dat het een hack programma was ik kan je 2 screens laten zieen dat onze namen daar staan en met welke versie van minecraft er staat die zie je hier onder:
    de eerste is van mijn profile :http://prntscr.com/58fuue
    en deze is van mijn broertje: http://prntscr.com/58fv3x
    Ik vindt het zelf ook niet leuk als iemand hacks gebruikt dus daarom haat ik mijn broertje soms ook omdat hij hacks gebruikt dus daarom zou ik een unban willen en wijzig ik mijn wachtwoord zodat mijn broertje er nooit meer op kan

Met Vriendelijke Groet TheRobin16

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ga geen oordeel vellen, dat moet ADEdge doen, maar ik heb zo'n hekel aan broertje verhalen. Verder ben je maar de halve waarheid aan het vertellen:
    - natuurlijk wist jij van Huzuni was en wist je dat je "broertje" dat deed. "daarom haat ik mijn broertje soms ook omdat hij hacks gebruikt"
    - een vriendje van een broertje... het moet niet gekker worden
    - je broertje heeft gedoneerd en je ouders vonden het goed. Maar een apart Minecraft account niet?

Ik vind dus dat je eerst maar de hele waarheid moet vertellen over wat je al van te voren wist. Natuurlijk heeft je broertje spijt en jij ook dat je dit hebt laten gebeuren. Want het risico dat wist je al.

Even goed kunnen wij je laten bewijzen dat niet ook jij af en toe lekker op huzuni zit. Net zo makkelijk, twee accounts.

• Agree Agree x 4
  7. Xx_Robin_xX Hunter DRC Veteran

@koolmees71 ik heb mijn minecraft account van mijn eigen geld betaalt en mijn broertje die heeft dat nog niet en mijn ouders willen dat niet voor hem betalen ik heb het zelf betaald omdat ik al werk en dat kan mijn broertje nog niet en dat vriendje van dat broertje die heeft dat echt gedaan en ik wist het niet tot dat hij het mij pas had vertelt na dat mijn account verbannen is en ik heb zelf nog nooit daarop gezeten omdat ik dacht dat hij ook 1.7.2 gebruikt2 gebruikte want ik gebruik 1.7.2 en 1.7.9

Groetjes TheRobin16

8. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dit verhaal begint vaag te worden. Dus jij doneert voor de rank king in kitpvp en precies 2-3 min daarna komt je broertje en speelt op je account?? Ik geloof hier geen zak van, kom maar met het echte verhaal.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  9. Xx_Robin_xX Hunter DRC Veteran

@ADEdge nee mijn broertje zat op mijn account en die mocht voor die rang doneren en toen gebruikte hij killaura en in survival heb ik van mijn eigen geld gekocht

10. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

We gaan het met de staff team bespreken je hoort spoedig van ons.

11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dus je broertje mag op jouw paypal inloggen en daarmee betalen???

• Like Like x 5
  12. Xx_Robin_xX Hunter DRC Veteran

@JelleDRC hij staat onder mijn naam alleen hij is van mijn ouders mijn 2 broertjes en mij. dus hij is van ons gezamelijk en als we iets met paypal willen kopen dan storten we met ons eigen geld er geld op

• Like Like x 5
  13. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

We hebben besloten om je een tempban van 4 weken te geven en daarnaast ook een demote in kit-pvp van king naar knight.

#Topic Closed

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.