Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by WretcherBoy[FACTIONS], Dec 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

*Minecraft naam: WretcherBoy
    *Wat heb je gedaan: Niets... ik schijn een afk rails te hebben?!
    Wie heeft je geband: Geen idee
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Geen.

Hoi,

ik wil net inloggen op minecraft en zie dat ik een ban voor 2 weken heb. Er staat dat ik een afk rails heb...
    Het klopt inderdaad dat ik een rails heb op mijn balkon van me huis. Op die rails staat een karretje met daarin een varken die telkens rond gaat over de rails. Ik heb dat kleine stukje rails ooit voor de grap met wat andere spelers gemaakt om me hond en varken in te zetten... gewoon omdat het er leuk uitziet! Er zijn zelfs vaak Moderators langs geweest bij mijn villa en die konden er ook om lachen en duwde de varken zelfs vooruit. Ik snap daarom niet dat ik nu een ban heb voor een zogenaamde afk farm wat gaan afk farm is...

Ik snap dat jullie je werk moeten doen, maar hier schrik ik wel een beetje van... ik ben me van geen kwaad bewust... vooral omdat ik al eens een ban heb gehad vanwege een afk farm van iemand anders... ik ben niet zo stom om 2x dezelfde fout te begaan.

Ik hoop dat andere Moderators voor me op kunnen komen en vertellen dat de rails op mijn balkon niet bedoelt is als afk rails.

2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Dit kwam ik tegen op jou villa:
    2014-12-04_17.15.23.png
    Er zit dan wel een varken in, maar die kan er ook uitgehaald worden en dan gebruikt worden door een speler. Ik zal met het staff-team overleggen wat we hiermee gaan doen.

3. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Ja eerst zat me hond daarin... kun je niet nagaan of dat karretje door mij gebruikt is? Ik heb er namelijk nooit ingezeten....

4. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Is er al iets duidelijk? Sorry voor mijn ongeduld, maar ik voel me een beetje in de maling genomen met deze ban... ik snap theegoosebumpers de regels volgt maar als je goed kijkt naar de situatie heb ik niets fout gedaan...

Ik kan nu ook niet me stuff overzetten naar nieuwe wereld... dan raak ik alles kwijt!

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Geduld, hiervoor heb je twee weken en het is net aan begonnen.

6. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Klopt @Anesitas maar het zou fijn zijn om dat in alle rust te doen. Want ik wil me huis slopen namelijk ;)

Het zou trouwens aardig zijn als U kunt getuigen in deze ban voor mij, U bent een aantal keer op bezoek bij mij geweest, net als wat andere Mods, die geen aanmerkingen hadden over die rails.

7. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb samen met het staff team overlegt, en wij zijn tot de beslissing gekomen om je nog een tempban te geven van een week die vanaf dit bericht ingaat. Laat dit dan ook een laatste waarschuwing zijn voor een afk-rails.

#speler unbanned
    #topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.