Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by OpTicNationX16Z, Dec 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Mc:Naam:LucaGamesNL
    Reason Too Much sheeps
    hallo staff ik heb gister waarschijnlijk niet goed op gelet en me sheep''s gefarmt maar perongeluk 6 ofzo gedaan ik had niet opgelet en kon er vandaag niks aan doen want ik ben sinds gister niet online geweest ben net ook thuis want me moeder is gaan bevallen :) maar iniedergeval kan ik een unban krijgen ik had perongeluk niet goed opgelet dit zal niet meer gebeuren
    Mvg LucaGamesNL

• Like Like x 4
    • Funny Funny x 2
    • Friendly Friendly x 2
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi LucaGamesNL

Je hebt een tempban van 3 dagen.
    Over het algemeen worden deze niet ingekort, maar @Anesitas zal je verder helpen.

• Agree Agree x 1
  3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Allereerst, congratz voor je moeder. Zolang het goed gaat is het altijd leuk nieuws (lijkt me dan toch)

Ten tweede, voor 6 animals ga ik geen mensen bannen. Ik dood dan vaak 1 animal en zet een sign neer. In dit geval waren het er echter 14, dat vind ik een totaal andere situatie.
    Je zou moeten weten wat de maximale hoeveelheid is, lijkt mij toch dat je lang genoeg gespeeld hebt op de server om het door te krijgen.
    Het is dan ook met deze reden dat ik je ban niet ga verkorten of opschorten. Wel zien we je graag terug over 3 dagen!

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.