Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by IDontLikeYou2, Dec 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IDontLikeYou2 Newbie DRC Player

Ik ben al een vrij lange tijd geleden gebant voor nazi praat ik zei allemaal dingen over hitler enzo het was bedoeld als grap maar bij nader inzien was het totaal niet grappig ik heb hier heel veel spijt van en hoop geunbant te mogen worden aangezien ik de server heel leuk vond en erg mijn best had gedaan.

Groeten,
    -IDontLikeYou2

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Idontlikeyou2,

Je bent in oktober geband door mij.
    Als je de server zo leuk vond, waarom nu pas een unbanaanvraag en hoe weten we zeker dat je het niet meer gaat doen?
    Probeer me eens te overtuigen

3. IDontLikeYou2 Newbie DRC Player

Oke kijk die dag was gewoon ik was chagrijnig en vond het kennelijk heel grappig om zoiets te zeggen wat dus achteraf totaal niet grappig was niet eens een beetje en daar heb ik spijt van ik weet wat die mensen in die tijd hebben meegemaakt en hoe erg het was in die tijd daarom zou ik er al helemaal geen grapjes over moeten maken, ik dacht denk ik dat ik stoer was of grappig wat alleen maar egoïstisch was en dom,
    Ik weet dat ik laat ben met een unban aanvragen aangezien een van mijn vrienden waarmee ik daar speelde er weer over begon ik was het eigenlijk al wel vergeten maar die tijd toen ik speelde was wel heel leuk ik was bezig met een enorm project en vond het echt geweldig het is ook een goeie leuke server waar mensen voor de lol een leuke tijd kunnen beleven en dat verpeste ik door te zeggen wat ik toen zei.

Ik hoop dat jullie me willen vergeven en dat ik een unban zou mogen krijgen ik beloof jullie dat het echt niet nog een x zal gebeuren.

Groeten,
    -IDontLikeYou2

• Like Like x 1
  4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Idontlikeyou2,

Ik ben blij dat je inziet dat het verkeerd is. Ik ga je perm ban omzetten naar een tempban tot 1 januari 2015.
    Dat is dan mooi een schone start in het nieuwe jaar.

Tot 1 januari

#slotje

• Agree Agree x 4
    • Winner Winner x 1
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.