Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Karakayali Ibrahim, Feb 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karakayali Ibrahim Newbie DRC Player

naam: tar_calion
    server : survival
    reden : anderen beginnen te schelden en wij krijgen een ban
    tijd : 02/02/15 rond 21u-22u
    bewijs : helaas geen niet aan gedacht dat we banned gingen zijn...misschien chatlog ?
    Hallo drc-staff leden. Ik ging namelijk iets zeggen over adedge_nl. Hij ban'd mij voor personen die eerst begonnen me schelden. Tar_calion die eerst begint met schelden krijgt geen ban en wij wel :) ?. Wij (ik hasan03 en tahir03) zijn een van de oude drc'ers en bij dit soort toestanden denk ik dat dit niet kan. Sorry voor het schelden maar als de anderen over mn vader scheld of over mn leeftijd kan ik mezelf niet in inhouden... Nogmaals sorry voor het kleine ongemakt in de chat.

Last edited: Feb 2, 2015
    • Like Like x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Thread verplaatst naar Unban aanvraag. Omdat dat meer de reden lijkt dat je deze klacht indient
    Daarbij nog even de opmerking dat je 'leeftijd' geen geldig argument is.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  3. Hasan cetinkaya Hunter DRC Player

inderdaad mrbesik ik ben helemaal akkoord met jou, hij ( tar_calion) begon eerst te schelden en wij krijgen ban en tar_calion niet. dit soort toestanden kan niet. hij begon over ons alles te schelden over ons vader. mijn broer tahir03 is ook banned 4 dagen hij had niets te maken met ons over de chat :). we zijn direct tempbanned ' van 4 dagen ) door adedge_nl we hadden zelfs geen kans om ons zelf te verdedigen.we zijn drc'ers we spelen alleen op drc en als dit gebeurd is dit triestig,dit kan niet gewoon :). ik hoop dat we snel een antwoord krijgen :) nogmaals bedankt.

4. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Uhhm jullie konden niet eens duidelijk vertellen voor wat hij schold? JULLIE ging scheldend elkaar chatten hij ging jullie aanspreken dat hij het niet prettig vond. Daarna gaan jullie in discussie met hem en zegt hij dat jullie vaders jullie beter moeten opvoeden? Wat doen jullie jullie schelden z'n ouders uit. Natuurlijk ban ik jullie duuuhhh. En hasan jij had geen tijd om te beantwoorden? LOOOOOL je ging minen en ik vroeg aan jou het verhaal van jou kant. ook al kan ik de chat logs terug lezen

Jullie hebben dit dik verdiend.

Tot over 3 dagen

PS. Ik heb hem ook aangesproken over zijn fouten

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 2
Thread Status:
Not open for further replies.