Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Hasan cetinkaya, Mar 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hasan cetinkaya Hunter DRC Player

upload_2015-3-4_17-8-19.png

naam: Hasan03
    wat heb je gedaan: ik zij, rappersjors ga je die spiderman 'ding' weghalen van je playershop ? ( was een serieuze vraag). hij begon tegen mij te schelden met dusdaanII
    wie heeft je geband : thegoosybumpers maar waarom krijgt rappersjors en dusdaanII ook geen ban en alleen maar ik ? terwijl ze eerst waren begonnen. ze schelden en krijgen geen ban.
    bewijs screen shot: zie foto

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Jij bent begonnen met het kleineren van andere spelers, zeggen dat ze geen leven hebben etc.
    Zij hebben een waarschuwing gekregen, zij hingen bij mij nog net aan het randje.
    Dit is niet de eerste ruzie waar jij een groot deel in speelt.

Je hebt een tempban van 2 dagen gekregen voor het kleineren van andere mensen.

• Like Like x 9
    • Agree Agree x 2
    • Winner Winner x 1
  3. Hasan cetinkaya Hunter DRC Player

vind je het normaal dat rappersjors racistisch bezig is ? en trouwens hoe ze bezig waren was puur kinderachtig ze waren aan het schelden,uitdagen,pesten,racistisch bezig zijn. en ze krijgen geen tempban maar ik wel omdat ik me eigen probeerde te verdedigen.
    'kleineren van andere mensen' omg. is dit de redenen van mijn tempban.? wel kheb niets meer te vertelen. waarom heb ik geen waarschuwing gekregen maar direct een tempban. ik wil dit weten ze waren ook even slecht bezig als mij.
    --- This message was merged, Mar 4, 2015 ---
    waarom zijn de reacties van de andere spelers verweiderd ? van mrbesiktasli03 enz ? ik wil dat het staat aub.

Last edited: Mar 4, 2015
    • Like Like x 1
  4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

@Normale leden: Zien jullie nu écht niet dat hier alle reacties worden verwijderd? Het zou nu toch al duidelijk moeten zijn dat we geen reacties tolereren op topics die voor staff zijn?

Ik zal met Simon bespreken om hier extra streng over in te grijpen.

• Like Like x 6
    • Agree Agree x 3
    • Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.