Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Brian98, Mar 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brian98 Stone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: rappersjors
    *Wat heb je gedaan: mezelf laten gaan omdat ik een domme fout maakte waardoor ik niet zag dat ik ondertussen geholpen werd , en daardoor domme dingen heb gezegt
    Wie heeft je geband: @ADEdge
    Bewijs: ik geef toe dat ik fout zat

hopelijk een snelle reactie , ik geef nogmaals toe dat ik fout zat , en heb mijn les geleerd !!!
    --- This message was merged, Mar 23, 2015 ---
    @ADEdge

Last edited: Mar 23, 2015
    • Like Like x 5
    • Agree Agree x 2
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo,

Weetje wat ik niet snap?? Jij zeurt dat de staff-team slecht is dat wij niks doen en dat wij de community verpesten...??
    We hebben serieus 500x uitgelegd dat wij ook een leven hebben en niet 500 armen hebben maar jij gaat verder met haten.
    Ik zelf ging toen tickets doen omdat die mensen ook staan te wachten en op een JUISTE manier contact opnemen met staffleden i.p.v. als een kip zonder kop in de chat spammen.
    Denk je nou serieus dat die hacker dom is dat hij zijn hacks niet uit gaat zetten? Nou gefeliciteerd hij is niet banned omdat hij zijn " hacks " niet aan heeft gelaten. het kan zijn dat hij al banned is
    Ik werd pas boos toen nog erger op ons ging haten -> http://puu.sh/gH2UX/0f5884aabf.jpg
    Zoals gewoonlijk zeg ik tegen iedereen altijd MAAK EEN TICKET omdat wij altijd eerst tickets doen en dan pas kleine vragen in de chat. Waarom? Omdat het daarvoor gemaakt is.

Dit was mijn deel van het verhaal. Ik was niet de enige die boos werd maar ook de rest van de Staff-team.

Leg eens uit waarom je een unban verdient want jouw spijt accepteer ik niet.

• Like Like x 5
    • Winner Winner x 5
    • Agree Agree x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Zoals altijd sta ik volledig achter mijn staffteam en Arda heeft hier 200% gelijk. Ik werd door jou beschouwd als een slechte owner die geen tijd maakt voor zijn leden, die nooit zin heeft om te luisteren naar zijn leden én die blijkbaar ook nog eens een slecht staffteam had gekozen.

We hebben meerdere malen naar je verhaal geluisterd en meerdere malen een antwoord gegeven dus ik weet echt niet wat we nog meer kunnen/konden doen.

Last edited: Mar 23, 2015
    • Agree Agree x 5
    • Like Like x 2
    • Winner Winner x 2
  4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Speler heeft tijd om te reageren tot 01/04/2015, anders wordt het topic gesloten.

Last edited by a moderator: Apr 2, 2015
  5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Tijd overschreden.
    Topic gesloten.
    Voorlopig geen unban.

Thread Status:
Not open for further replies.