Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by WretcherBoy, Sep 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: WretcherBoy
    *Wat heb je gedaan: Heel vreemd dit, ik krijg 1 kans om de afk pool weg te halen die in onze base stond, dat doe ik dus. De moderator zegt vervolgens dat het goed is zo (ik had 1 kans, die ik goed had benut). En vervolgens krijg IK een ban?!!
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor @Anetitas ofzo
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

2. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

+ Ik heb die afk pool niet eens gemaakt!

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste WretcherBoy,

Voel je niet bezwaard, je bent niet de enige die gebanned is. Ik heb de gehele faction dezelfde ban gegeven.
    Ik gaf je inderdaad 1 kans, om mij te vertellen wie de afk-pool gemaakt heeft. Toen dacht ik dat je mij tegemoed kwam, maar later krabbelde je weer terug. Dus heb ik (deels) gedaan wat ik al tegen je zei: De gehele faction bannen.

Zo lang als ik niet weet wie de schuldige is, is voor mij de hele faction schuldig.

Ik hoop dat je wat duidelijkheid hebt nu, ook hoop ik dat je begrijpt dat de tweede helft nog steeds kan gebeuren. Ook is het mogelijk dat er leden van de faction unbanned zijn. De keuze is aan jou/jullie.

Met vriendelijke groet,
    Anesitas

PS: Je zei toch al dat ik een strenge mod was, dus bij deze ;) Gebruik in het vervolg de edit knop.

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
  4. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

"Ik gaf je inderdaad 1 kans, om mij te vertellen wie de afk-pool gemaakt heeft. Toen dacht ik dat je mij tegemoed kwam, maar later krabbelde je weer terug."

Dit klopt niet helemaal. Je gaf mij 1 kans om de afk pool weg te halen, dit deed ik vervolgens. Toen zei jij: "Je hebt je kans goed benut". Daarmee was de zaak klaar dacht ik.

Toen je vervolgens ging vragen om de schuldige zei ik als eerste Taco, waarna ik zei dat ik dit niet zeker wist omdat ik er niet bij was. Ik vermoed het alleen.

Ik hoop dat het hiermee gedaan is, ik had al gezegd ingame dat de AFK pool niet meer gebruikt zal worden door wie dan ook.

5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Wretcherboy, Ik heb nooit maar dan ook never nooit geïnsinueerd dat dat '1 kans' ging over het breken van de afk-pool. Dat kan ik zelf ook, daar heb ik je niet voor nodig. Ik heb je wel de woorden 'dat vertel ik je straks' gebruikt toen je vroeg wat er aan de hand was.

Verder, omdat jij dacht dat het klaar was, hoeft niet te betekenen dat de zaak ook daadwerkelijk klaar is. Misschien dat we hier beiden meer hadden kunnen doen.

De situatie zoals het nu is: Ik zal de temp-ban niet opheffen totdat ik de dader heb. Tot die tijd reken ik het de factionleader en de rest van de faction aan wat er in hun base gebeurt.

• Like Like x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

goed, zoals ik zei. we gaan hier verder.

jouw laatste bericht:
    Nee dit snap ik niet. er staat duidelijk in de regels dat afk-pool niet mag, hoe kan je dan denken dat je er zo makkelijk vanaf komt?

we zijn inmiddels dichterbij de oplossing heb ik het idee. de 3 namen die genoemd zijn: darkrico, lapacc en pistoninmypants.

maar eerst: je zegt dat je het hekje terug geplaatst hebt omdat je anders niet bij je spawner kon. waarom geen normaal blok? je hebt er bewust voor gekozen om het terug tot een afk-spawner te maken.

Sent from my HTC One SV using Forum Fiend v1.2.10.

7. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

Hey Anesitas,

We zijn inderdaad dichtbij nu, PistonInMyPants heeft inmiddels al aangegeven dat hij het was.

Ik heb inderdaad het hekje teruggeplaatst, omdat ik (zoals ik al eerder zei) de oude situatie gewoon weer wilde herstellen zoals het was, zonder daarbij kwade bedoelingen te hebben.

• Informative Informative x 1
  8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed, we gaan er het engelstalige forum bij betrekken. Pistoninmypants heeft toegegeven dat hij de afk-pool gemaakt heeft. Echter kan ik niet geloven dat jij het gewoon wou herstellen naar de oude situatie. Het is tenslotte niet de eerste keer dat jij in verband gebracht wordt met een ani-afk..

Allerlaatste kans: Zijn jij en de anderen compleet eerlijk geweest in de unbantopics?

• Informative Informative x 1
  9. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

Ja wij zijn eerlijk, we hebben aangegeven wie de schuldige is, we hebben geleerd van de situatie en willen gewoon weer leuk op DRC spelen ;)

(btw; ik ben nog nooit in verband gebracht met AFK machine hoor?)

• Useful Useful x 1
  10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Goed, ik heb de info uit beide topics verzameld en bekeken.

Wat jou betreft, je bent niet schuldig aan het maken van de afk-pool. Het repareren zie ik door de vingers, je hebt mij echter verteld dat beide topics geheel de waarheid zijn. In het engelse topic staat vermeld dat alle spelers op de hoogte waren van de afk-pool.
    Vandaar dat je 14 dagen ban omgezet wordt in een 7 dagen ban wegens het niet aangeven van een AFK-pool bij de staff.

Probeer deze ban niet te ontlopen, ik zou niet graag weer een topic met jouw naam zien.

Ban speler ingekort, topic gesloten

#Anesitas-out

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.