Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by elinepost9, Jan 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elinepost9 Stone Miner DRC Player

*Minecraft naam: anoniempje
    *Wat heb je gedaan: Ik gaf mijn mening over de server(Ik schol de server uit o_O) . Ik was best grof toen ik zei: ''Ik vind dat ze de server echt verneukt hebben'' Maar dat meende ik echt niet.. Ik was gewoon boos omdat ik niet in survival kon en mijn invertory met dia armour daarvoor weg was :( .: . Maar ik heb echter geen waarschuwing gekregen en ik was een gezellige speler. (vraag een kaan634)
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Ik heb geen bewijs van dat moment maar ik zou graag unbannt worden :confused:. Het zal niet meer gebeuren.

Hopelijk word er snel gereageerd door de staff. Ik vind drc echt een leuke server... Het spijt me dat ik zo de schoft uithing.

2. elinepost9 Stone Miner DRC Player

Word er ooit nog gereageerd? :( Op de topics na mij wel...

3. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie middag Eline.

om te beginnen: wij hebben meer te doen dan reageren op unban topics.

ten 2de,

Waarom schold de je de server uit? dan weet je gewoon dat zoiets kan gebeuren,

Ga mij nu nog maar overtuigen waarom we jouw weer op de sserver zouden moeten laten

4. elinepost9 Stone Miner DRC Player

Goeiemiddag Hijden :)

Ik schold de server onbewust uit omdat ik echt pistoff was over die invertorybugg.

Ten eerste omdat ik het echt een te gekke server vind. Ik zou nooit opzettelijk de server uitschelden. Ik heb veel bereikt en ik wil er gewoon graag weer op. Echter vind ik het niet leuk: Dat sarcasme :(. Ik heb het allerbeste voor met de mods en de server. Ik weet dat jullie meer te doen hebben dan reageren op unbantopics maar ik wil graag nog een kans. Ik zal mijn best doen om de regels op te volgen zoals het hoort. En na een keertje de server niet echt bewust beledigen bewijst dat nog niet dat ik er maandenlang de regels heb overtreden. :(. Ik klink nu als een slijmbal en een zeurpiet maar ik heb er alles voor over om weer in de server te komen. Neem desnoods mijn drc geld af. Ik vind jullie server echt gewoon de enige leuke server. Ik hoop dat jullie mij geloven en mij weer toelaten op de server. Ik ben ook maar een meisje van 11...:(

Hopelijk laten jullie mij weer toe op de server en word ik weer: [unbanned]

Met vriendelijke groet: Eline Post.

5. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie middag Eline.

Ik heb hier even over zitten pikeren. En heb besloten je ipban om te zetten naar een tempban van 5 dagen.
    Deze gaat vandaag in dus 12-1-2014 weer erop.
    Laat dit een waarschuwing zijn. dit is je eerste en laatste kans.
    Hoop je hiermee genoeg geinfomeerd te hebben

Topic gesloten persoon krijgt tempban

Thread Status:
Not open for further replies.