Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by tsjoepvdv, Apr 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tsjoepvdv Newbie DRC Player

Minecraft naam:tsjoepvdv
    *Wat heb je gedaan:Gisteren waren er wat problemen tussen ik en @Anesitas, ik kwam vandaag op de server, crashte en toen werd ik gebanned
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor Ik heb geen idee maar ik denk @Anesitas
    Bewijs: (Screenshots, Video's)
    En nog even een vraagje over Anesitas. Hoeven mods niet vriendelijk te zijn? Hij zei het zelf, 'Ik ben niet vriendelijk en ik mocht niet 'janken' om staf' terwijl ik maar 1 keer staff? vroeg. Gewoon even een mededeling.

Attached Files:

• Agree Agree x 2
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik heb jullie volledig gesprek met plezier eens nagelezen en het enigste dat ik er uit haal is da Anesitas alles goed gedaan heeft. Maar langs jullie kant daar en tegen missen er wel enkele zaken: deze zijn manieren en geduld. is het dan niet logisch dat Anesitas zijn minder vriendelijk wordt? Nee.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Als je tegen mij zo zou bezig zijn was je ook geband. Dus jij wilt dat iemand die zelf geen manieren heeft, 100% correct behandeld wordt en zich maar zomaar moet laten doen door een betweter. Omdat jullie vriendje een ban heeft en geen unbantopic wilt aanmaken?

Altijd wel leuk om te beginnen wenen en enkel jouw deel van het verhaal te tonen.

Dus de vraag is: willen we jou wel nog een unban geven? Want als het aan mij ligt hoeft het zeker niet.

• Winner Winner x 2
  3. tsjoepvdv Newbie DRC Player

Mijn vriend heeft voor de duidelijkheid een unban topic gekregen en door dat te doen heeft hij nog een week extra ban gekregen. En waarom word ik dan niet onmiddelijk gebanned? ik kon er vanmiddag nog op, ik crash en wil opnieuw inloggen en dan ben ik gebanned. En de reden? De reden is: Go play on another server. Beste reden ooit trouwens.

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

En waarom vind ik geen ban op jouw naam / IP?

5. tsjoepvdv Newbie DRC Player

Dat weet ik niet maar je hebt toch bewijs van mijn ban? als ik de server join komt dat er op

6. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ben je zeker dat je op het juiste account probeert in te loggen?

• Like Like x 1
  7. tsjoepvdv Newbie DRC Player

100% En heb net opnieuw geprobeerd en het werkt weer. Echt raar sorry. Ik weet niet wat er gebeurt

8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ondanks dat ik hier getagg'd ben, heb ik hier niets mee te maken.

9. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Speler kan terug online, let in het vervolg wel wat op je taal.

Topic gesloten

• Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.