Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Username, Jan 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Username Newbie DRC Player

Ik ben ge- IP banned voor griefen, maar degene die wij griefden had ons daarvoor al gegriefd, er staat ook bij dat ik gebanned ben voor Xray maar ik heb helemaal geen Xray. Degene die mij gebanned heeft was vrienden met degene die wij griefden was VIP heeft Xray als reden genoemd.

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Username,

Je snapt NIETS van deze server. VIPs zijn mensen die doneren, die kunnen niet bannen. Je bent geband door een moderator Maxuseant. Hij zal het verder afhandelen. Maar ik kan je vertellen. Je kunt beter zelf toegeven dat je Xray hebt, want Maxuseant heeft genoeg bewijs.

Verder met dat gegrief: als iemand jouw grieft, dan is daar staf voor om te verhelpen. Dingen terug doen is niet zoals het werkt, dan ben je net zo fout.

• Like Like x 1
  3. Username Newbie DRC Player

Sorry, ik bedoelde ook moderator. Ik was vrienden met iemand die Xray had, ja, maar ik heb zelf geen Xray! En degene die ons griefde heeft geen ban gekregen geloof ik. En die vriend van mij is geband voor 2 dagen.

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

je praat nogal raar door elkaar. Je moet 2 dingen niet door elkaar houden.

1. griefen is erg, maar dat kan teruggezet worden. Dus als iemand ons verteld dat er gegriefd is, dan kunnen we dat ongedaan maken en de griffer krijgt een korte straf
    2. Xray is een ernstig vergrijp. Dat betekend een IPban

Welke vriend heeft Xray?

• Like Like x 2
  5. Username Newbie DRC Player

Sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb alleen geen idee meer hoe hij heet :$, het is bijna een week geleden en ik denk dat hij dan al compleet geband is.

6. Username Newbie DRC Player

Wanneer word ik nu unbanned? Ik heb geen Xray gebruikt en die korte straf van griefen is nu ruim een week.

Thread Status:
Not open for further replies.