Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, May 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo DRCers,

Momenteel is het upgraden van een rank via ons donatiesysteem niet mogelijk.
    Er zijn enkele technische problemen veroorzaakt door de 'upcoming' minecraft 1.8 update. Buycraft is namelijk vollop bezig om er voor te zorgen dat die overgang zo vlot mogelijk gaat. Helaas zijn daardoor wat problemen veroorzaakt bij cracked servers.

Ik was de eerste die hen hiervan op de hoogte bracht. Na enkele mails heen en terug kreeg ik het volgende bericht.
    "This fix is going to take longer than expected due to some technical difficulties, we'll be emailing all the users affected by this issue with a solution to this issue.
    This is the top priority at the moment so we're working to resolve this as soon as possible. Sorry for the inconvenience.
    "

We zullen dus nog even moeten wachten tot het gefixed is. Als je echt niet kan wachten met doneren kan je met mij een conversatie starten op het forum.

Sorry voor het ongemak!

• Like Like x 4
  2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

De meest recente donatie is een rank upgrade? Nouja, het zal wel, bij mij doet hij het nog niet

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Er staat in mijn post dat je contact met mij kan opnemen als je niet kan wachten.

4. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Oh, maar ik wist niet dat het dan wel zichtbaar werd in Buycraft

5. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

jelle gelukkig licht het niet aan jou op hoop van zegen dat het snel klaar is

6. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Gelukkig kan je gewoon een pm met jelle aanmaken en dat werkt dan ook goed maar als het gefixxxxt dan gaat het makkelijker

dit is een reactie dit is dus niet meteen een feit schrijffouten voorbehouden

• Like Like x 2
  7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit zou gefixt moeten zijn!

"We have fixed the bug with users claiming packages over multiple browsers when they were not entitled to them. Sorry for any inconvenience."

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.