Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by MrJuan17, Jun 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrJuan17 Newbie DRC Player

Ik ben verbannen door thommy_99, omdat ik volgens hem zat te schelden, maar dat is niet zo, ik wou screen maken voor te laten zien, maar toen werd ik verbannen. niet alleen ik ben verbannen, meer mensen, maar wist nooit hoe ik unban kon krijgen. Mijn minecraftnaam is MrJuan17. ik hoop dat ik snel mag terugkeren naar jullie server. is mijn enigste en favoriete server.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Op hoeveel locaties speel je? De ipban van Thommy_99 ging om het ontlopen van een ban wegens het schelden met ziektes. Echter heb je ook laatst nog een ban gehad voor het grieven van een andere speler.

• Winner Winner x 1
  3. MrJuan17 Newbie DRC Player

dat klopt ja, op deze locatie waar ik nu zit, weet niet hoe ik t moet zeggen, ben ik verbannen, en van dat griefen, klopt ook niet, ik zit in een team van 2, en die haar huis moest kapot, en daar hielp ik bij, het was dus helpen ipv griefen. en ik speel maar op 1 locatie, als t goed is tenminste, binnenkort als ik weer wordt toegelaten mss op 2.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Bij deze krijgt @thommy_99 permissie om in dit topic te reageren indien deze het nodig vind.

Verder: Waarom heb je gescholden met een ernstige ziekte? Vind je dat normaal?

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Aangezien dit bijna een jaar geleden is, kan ik dit mezelf niet meer 100% herinneren. Het zou gemakkelijk zijn moest je deze dingen even invullen.

Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Met vriendelijke groeten,
    Thommy_99

• Winner Winner x 1
  6. MrJuan17 Newbie DRC Player

Anesitas, het was een grote fout, heb ervan geleerd, komt niet meer voor. mijn excuses voor alles. en Thommy, hierzo: MrJuan17-schelden met ziektes-Thommy-heb ik niet, maar ik kan wel zeggen dat t zo is, zeggen meer mensen, maar ik ga er niet om liegen, is serieus waarover dit gaat he

7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het is echter geen antwoord op mijn vraag, waarom deed je het. vind je dat normaal?

8. MrJuan17 Newbie DRC Player

Anesitas, ik was gwn boos omdat er werd gezegd dat ik aan t griefen was, dus daarom schold ik, maar nogmaals; ik heb er super veel spijt van, en dat heb ik niet snel. ik ga als ik terug mag komen, rustig blijven. maar mag ik nog 1 kans?

9. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het schelden gebeurde ruim een jaar terug, hiervoor kreeg je een ban. Toen maakte je een nieuw account om de ban te ontlopen. En nu heb je op een nieuwe locatie een tempban gekregen voor grieven.

1. Wat is de leugen in dit verhaal
    2. Hoeveel regels ben je nog van plan te overtreden? In het verhaal hierboven heb je er namelijk al 3 te pakken

• Agree Agree x 2
  10. MrJuan17 Newbie DRC Player

1. de leugen is: van het griefen, maar dat is opgelost. 2. geen meer, probeer t op te lossen

• Funny Funny x 1
  11. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Bij deze is je unban afgewezen. Zoals ik al zei, het schelden gebeurde voor de ban van het griefen. Je uitleg klopt dus voor geen meter.

Thread Status:
Not open for further replies.