Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Jochem, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jochem Woodcutter DRC Player

Hi, ik logde gezellig in om weer verder te gaan met minen. Spawn ik onder de wereld. Hierdoor ben ik full iron en een pickaxe met Fortune III en efficiency IV kwijt. Er is geen bewijs voor want printscreenen gaat een beetje lastig als je al dood bent...

Mvg,

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik ben geen admin geen moderator geen owner maar ken wel de regels van het spel :)
    lees ze ook eens door
    Regel 21: We vergoeden geen spullen of geld. Niet als je gerollbackt bent, doodgegaan bent en zo voort. Er niet om zeuren. We geven toch niets terug.
    www.dutchrastacraft.nl/regels

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dit is een veelkomend probleem en ik heb er ook last van. Dit komt door de plugin waarme je inlogged die nodig is voor cracked members maar irritant is voor premium. Als dit gebeurd doe dan zo snel mogelijk /home, /spawn of zelfs /warp shop van mijn part maar alles beter dan daarin zitten.

4. Jochem Woodcutter DRC Player

Ja ik snap het maar nu wel stuff kwijt.. Bedankt cracked >:( xd

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja ik zou zelf eigenlijk liever een premium DRC hebben maar anders zou het niet tussen de topservers staan omdat zoveel mensen zwervers zijn. Ik meen het er is geen top server die premium is behalve bij andere landen. Wij nederlanders zijn nou eenmaal gierig.

6. Jochem Woodcutter DRC Player

#Slotje mag

7. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ja, ze gaan het niet vergoeden, zoals dutch al zij. Dan moest je maar warpen. gewoon /spa ofzo intypen en dan op tab duwen, gaat hij auto compeleten. En Oscar,n er is bij mc server lijst ook een afdeling voor Premium, maar Jelle en Sven waren allebei cracked toeb de server groot werdt gebracht, dus ze kunne hem ni premium maken. Meestal als een server cracked is is er een owner die ook cracked is ,k of een vriend als het een vrienden server moet worden

8. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Oké, slotje.
    Vergeet niet -> Minimaal 3 woorden in 1 post :p

Thread Status:
Not open for further replies.