Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by WretcherBoy[FACTIONS], Aug 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Beste DRC (faction) spelers,

Het is al vaker in andere topics besproken maar ik maak er nu een apart topic over: het kunnen verkopen van je farm stuff.

De afgelopen tijd zijn er veel suggesties om factions te verbeteren de revue gepasseerd op het forum. De meest simpele verbetering, naar mijn mening, is om het maken van farms weer nuttig te maken in factions door deze producten weer te kunnen verkopen.

Op dit moment is het alleen mogelijk om wortels en aardappelen te verkopen in de shop. Ik zou graag willen zien dat het ook mogelijk is om cactus, suger cane en melons te kunnen verkopen in de shop. Omdat deze farm producten makkelijker te verkrijgen zijn dan wortels en aardappelen (door automatische farms) stel ik de volgende prijs voor: 1 stack voor 250$ (vroeger was het 16 cactus voor 250$). Deze prijs was ik overigens ook al overeengekomen met @Anesitas.

Ik denk dat deze suggestie echt iets kan toevoegen aan het (nóg) leuker maken van factions!

WretcherBoy

• Agree Agree x 1
  2. Hugh Mungus Builder Builder

Ik vind het ook een goed idee want op 99/100 factions servers kan je sugarcane en cactus verkopen.
    en zo krijg je weer een beetje het oldskool factions gevoel.

• Agree Agree x 1
  3. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Cactus kan je niet meer duppen. Dus het lijkt mij een leuke toevoeging maar dat beslis ik niet :d

• Informative Informative x 1
  4. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

`

aha vandaar die mega cactusfarm bij je base?
    kan je veel mee verdienen ja... maar ben het er wel mee eens.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  5. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Ja je kan er goed mee verdienen, maar ik vind het ook leuk om farms te bouwen en het hoort gewoon bij factions :D
    --- This message was merged, Aug 6, 2015 ---
    Misschien nog een moderator met een mening hierover? :D

Last edited: Aug 6, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  6. Joey / JPCore Builder Builder

En die 1 die ontbreekt is DRC.
    Is het niet eerder de bedoeling dat je andermans faction gaat raiden loot verkoopt je eigen faction rijk maakt en zo een Taat wordt?
    Ipv boer worden op het platte land? Deze manier is dan ook extreem easy om geld te maken , betere items kopen zo wordt het niet leuk voor andere. Ook nog, 90% van DRC kan dit niet lezen wat we nu typen dus wat mensen aanspreken ing lijkt me ook een tip alvorens je een topic maakt. Want dan komt het egoïstisch over dan enkel NL weer die luxe krijgt en buitenlanders niets.

7. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Maar als niemand iets kan verkopen is er geen rijke faction en heeft het geen zin om te raiden.

• Agree Agree x 2
  8. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Ik waardeer je mening maar ik stoor me een beetje aan het feit dat ik uit dit bericht duidelijk kan opmaken dat jij niet vaak op factions bent:
    Ten eerste kost het raiden van een goede/rijke faction meer money dan dat het uiteindelijk aan loot oplevert. Daarnaast zijn er maar een beperkt aantal items die je kan verkopen in de shop (hoofdzakelijk mine stuff).
    Ook snap ik niet wat je bedoelt met hetgeen wat ik dikgedrukt heb gemaakt. Ik citeer even: "Ook nog, 90% van DRC kan dit niet lezen wat we nu typen dus wat mensen aanspreken ing lijkt me ook een tip alvorens je een topic maakt". Ik zal je even één ding duidelijk maken; het aantal spelers op factions is niet heel veel en ik weet echt wel dat deze suggestie heel erg op prijs wordt gesteld door de faction spelers!
    En waarom krijgen alleen Nederlandse spelers "die luxe"?

• Agree Agree x 1
  9. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Hey heel leuk hoor deze topic alleen wat is anders dan de andere topics die vragen om verbeteringen oo factions ? Het is altijd toch wel het zelfde. Goed bedoelt alleen er komen mensen die nooit op faction zitten met idee waarvan 90% slecht zijn. Hou het gewoon bij de topic want nu gaat het opeens over alleen nl spelers met luxe. Who the f**k cares. Ik dacht het gaat om factions.....

Dus ik ga wel on topic verder : ik ben het met je eens. Met farms zou het weer een stuk leuker worden ook voor de beginners. Farms zijn niet zo duur om te maken en kunnen ze dus snel geld verdienen. Inplaats van spawners waar je veel voor moet betalen.

• Agree Agree x 1
  10. TeamBeestNathan Stone Miner DRC Veteran

Agree met Wretcher.

• Like Like x 1
  11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Jullie willen maar niet luisteren, hé?
    Jullie willen meer geld, wij willen meer spelers. Er kan geen economie ontstaan zonder spelers. Als jullie geld verdienen is er meer kans dat nieuwe spelers weggejaagd worden, i.p.v. dat er bij komen. Nieuwe spelers kunnen er ook mee verdienen, maar zij gaan nooit zo'n grote farm kunnen maken met jullie in de buurt. Intussen wordt jullie loonstrook verdubbeld. En @JelleDRC heeft jullie balans al eens mooi weergegeven.

Het enige wat er nu op het lijstje staat: "De hoge pieten van factions willen meer geld". Misschien andere zaken naast de economie?

En nog een ding erover: Denk je dat het in survival beter is? Daar ligt de economie ook best laag. Hoe is die dan goed? Omdat andere spelers zelf zaken verkopen. Zij maken een shop die meer voordelig is voor de spelers en voor zichzelf. Misschien een idee om factions te voorzien van playershops? Dan hebben jullie nog een bron van inkomen en kunnen nieuwe spelers niet klagen over de hoge shopprijzen, want het kan goedkoop.

12. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Totaal mee oneens....
    "Wij willen meer spelers", nou wij ook! Waarom waren er vroeger 60 man online op factions en nu hooguit 15? Omdat vroeger factions nog echt factions was zoals op alle andere servers! Ik hoor veel nieuwkomers die het meestal maar 5 min volhouden (terwijl wij ze nog meestal hulp aanbieden) die klagen over het ontbreken van een nether en spawners. Ook is het voor nieuwkomers lastig om in het begin geld te verdienen om een base te bouwen, ze kunnen immers alleen verdienen aan het verkopen van mine stuff.

Ik vind het altijd jammer dat jij denkt dat wij dit soort topics aanmaken uit eigen belang, dan heb je het mooi verkeerd want alle faction spelers willen namelijk dat factions weer draait zoals een jaar geleden met veel mensen online! Het is mij erg opgevallen dat sinds het verwijderen van de spawners en farms factions steeds minder bezocht werd.

Overigens vind ik jouw idee over de playershops wel een goed idee!

• Like Like x 4
  13. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Hey Simon, normaal ben ik het vaak met je eens, maar deze keer niet.
    Zo ongeveer elke grote server waarop het mogelijk is factions te spelen heeft dit.
    De reden waarom mensen zoveel geld hebben is omdat het verkopen van ores, met name iron, de prijzen daarvan gewoonweg te hoog staan, jaja ik weet het, ik heb zelf meegeholpen bla, bla. Maar daar kan ik nu niets meer aan veranderen.
    Dus door misschien de prijzen van andere spullen in de shop te verlagen, het mogelijk maken om spullen in de shop qua farms verkoopbaar te stellen. Een halfuurtje minen en ik denk dat je dan zomaar rond de 20/30k weet te verzamelen.
    Ook het verkoopbaar stellen van spawners is op andere servers allang weer mogelijk, waarom dan op DRC niet?
    Ook is het misschien een idee om de nether aan te zetten?

Ook is dit: http://puu.sh/jsFeG/a4c0c501a7.jpg overpowered factions.
    Dat is toch iets heel anders.

Zo, dit was mijn post. Doej. :3

Last edited: Aug 7, 2015
    • Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Misschien ligt het gewoon aan factions. Vroeger haalden we de 60 man omdat het nieuw was en iedereen was hyped er over. En met de tijd hebben mensen het gewoon gehad en stopten.

Ik ga vanavond eens op onderzoek uit op andere faction servers en ga zien wat zij hebben dat wij kunnen overwegen.

• Friendly Friendly x 1
  15. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Het ligt sowieso niet aan factions, op andere servers is deze gamemode namelijk nog heel erg populair.

Ik ben benieuwd :p
    --- This message was merged, Aug 7, 2015 ---
    Ik zit ook even rond te kijken op andere faction servers: wat me gelijk al opvalt, je krijgt een hele goede starters kit --> setje dia armor P1, 16 tnt, een stack obsidian, een gold, iron en dia block, halve stack wood, torches, food, dia sword, pickaxe, schep en pickaxe en 3 potions
    --- This message was merged, Aug 7, 2015 ---
    Kijk voor de grap even op de faction server ************* dit is geen reclame, maar om eventueel van te leren! Ik herhaal geen reclame ;)

Last edited by a moderator: Aug 7, 2015
    • Like Like x 1
  16. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Mogen wij een paar servers opnoemen ?

17. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Server uit de lijst gehaald.
    Geen server opnoemen, tenzij in een conversatie met mij.
    Ik nodig jullie allebei uit

18. Joey / JPCore Builder Builder

Lol wat is nou de fun aan factions als je alles in de shop zet om te kopen en te verkopen, al speel ik geen factions, dit is gewoon geen leuke game meer als alles voor jou al word klaargezet. Tnt nodig? Ga met een groepje rushen op creepers bezoek een woestijn voor zand en maak tnt. Eten nodig? Raid een faction die aan eten / farming doet. Nieuwe gear nodig? Ga samen met je faction een plan bedenken om een hinderlaag te maken. Dit wat jullie nu hebben is gene factions meer het noemt enkel zo... #opinions.

Have fun

19. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Het probleem is om te raiden heb je spelers nodig en die zijn er niet

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

• Like Like x 2
  20. WretcherBoy[FACTIONS] Iron Miner DRC Player

Je zegt het zelf al; je speelt geen factions en dus weet je ook niet helemaal waar je het over hebt. Ik verzoek je om op andere grote faction servers even de shop te bezoeken. Misschien dat je dan een andere mening hebt.

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.