Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Devillisious, Dec 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devillisious Woodcutter DRC Player

1. Ik had geen betalingsprobleem, hij is succesvol aangekomen
    2. Ik heb geen ban
    3. Ik heb geen ander account. Mijn account heb ik niet veranderd, de server is veranderd worden.
    Ik log me alsnog met dezelfde accountnaam en wachtwoord aan.

Als deze banner iets moet bewijzen, is de plank wel heel erg aardig misgeslagen.

Verder is het doneren of kopen van het pakket niet te onderscheiden op de manier waarop DRC het aangeboden heeft. Er stond duidelijk wat je kreeg, nadat je een bepaalde bedrag doneert.

Je kan het pakket wijzigen, maar dan geldt het voor de nieuwe donaties en niet die in het verleden.

Jelle, je bedoelingen zijn goed, maar je voert ze op een foute wijze uit.
    Zie dit dus niet als directe kritiek, maar als "feedback", precies zoals dit forumdeel genoemd wordt.

• Like Like x 3
  2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

1 tip van mij: zeur niet en doneer gewoon meer als je je fly ofzo terug wil, ik weet dat er veel donators, superdonators en ultradonators boos om zijn. Je weet best dat 5 euro voor een fly command redelijk weinig is en jelle moest maatregelen nemen, als je je oude commands terug wil moet je meer doneren en zo is het, straks is de server nog failliet door jouw gezeur.

3. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Wij komen enkel op voor onze rechten, en willen jullie echt niet afkraken, want dit blijft een geweldige server. Alleen erg jammer dat het zo moet lopen :S JelleDRC en SvenDRC

• Like Like x 1
  4. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Misschien dat voor jullie 5,10 of 20 euro weinig is, maar voor mij is het veel. Dus je kunt niet zeggen bepalen wat veel geld is aangezien iedereen in een verschillende financiële situatie zit.

• Like Like x 1
  5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

dit is een beslissing die moest genomen worden. rechten? ik zou wel eens willen zien wat je rechten zijn als de server moet stoppen wegens te weinig inkomsten, ben je lekker vet met je /fly

6. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

veel? en hoeveel games heb jij die meer kosten dan 20 euro, minecraft premium is ook 20 euro hoor

7. Devillisious Woodcutter DRC Player

Off en toch deels On Topic:
    Thommy, vind het jammer dat je een feedback, waar ik wel over nagedacht heb, die ik met goede bedoelingen schrijf en niemand mee wil beledigen, als "gezeur" gaat bestempelen. Ik kom gewoon op voor wat ik denk dat juist is en probeer niemand op de tenen te treten.

• Like Like x 2
  8. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Hier ga ik niet eens een antwoord op geven. Dit gaat VER beneden mijn niveau

• Like Like x 1
  9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

1. Er staat en er wordt in ieder geval niet terug betaald.

Dit betekend, als je goed leest, dat er in ieder geval niet wordt terugbetaald. Niet dat je een betalingsprobleem moet hebben.

2. Ten tweede, zijn donaties niet gelinkt aan de ranks. Althans, dat is niet de bedoeling. Uiteraard wordt er vanuit jullie kant vaak meer naar de rank gekeken dan iets anders, maar dat is niet mijn probleem. Er staat duidelijk dat je doneert voor een beloning.

3. DutchRastaCraft is mijn server, wat uiteraard wil zeggen dat ik DRC "run" hoe ik het wil. Als ik het op deze manier wil doen dan is dat zo. Kan jij daar niet tegen? Dan vertrek je maar.

4. Ik kan kritiek verdragen maar als jouw vaststellingen niet kloppen dan kan ik helaas niet in discussie gaan.

• Like Like x 2
  10. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

dat is geen reden om een topic te sluiten, zoals de vorige keer. Mensen moeten hun mening kunnen geven ;)

11. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

die meningen zijn 100% donators, superdonators en ultradonators. gaat er al een belletje rinkelen

12. reinoud_v Stone Miner DRC Veteran

thommy100 idd somige mensen hebben het niet zo breed en zij hebben wel betaald voor de toch ge kocht rank met de daar bij behorende commands en dat nu in een keer die commands worden afgepakt is toch ook niet eerlijk

• Like Like x 1
  13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik heb op mijn forum het vrij recht een topic te sluiten :)

• Like Like x 2
  14. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

dus wie er spelen of hoe mensen erover denken boeit je niet?

• Like Like x 1
  15. Devillisious Woodcutter DRC Player

2. En waar is mijn beloning?
    3. Wat is dit nou voor instelling? Zeg dan doneer en ik kijk wat ik je geef en we merken wel hoe lang je ervan mag genoeten
    4. Jelle, ik wilde netjes blijven, maar het is langzaam triest hoe weinig intresse jij neemt in overdachte reacties. Namelijk net zoveel als Thommy en daar wil je niet mee vergeleken worden.

• Like Like x 2
  16. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

je weet toch dat hier enkel ruzie van zal komen

17. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Uiteraard wel. Maar alsnog mag ik het topic sluiten. Ik stel de regels op, jullie niet.

• Like Like x 1
  18. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

wat bedoel je met nummer 4o_O

19. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

dat snap ik ook wel, maar het blijft gewoon oneerlijk. Kun je niet zo doen dat mensen die nu hebben gedoneerd de permissies etc, houden en dat de nieuwe hun permissies worden aangepast? (Met nieuw bedoel ik de mensen die vanaf nu doneren)

• Like Like x 1
  20. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Dont Jagex us, they didn't listen to us.
    Now look at the game.

• Like Like x 8
Thread Status:
Not open for further replies.