Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Bgamer234, Mar 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo Drc'ers!

Ik verveelde me, dus ik dacht: Ik ga een "villa" bouwen! En dat heb ik gedaan. Hij is best mooi geworden, en hij heet: Villa l'belle Vie. (Villa van het goeie leven). En het goeie nieuws is dat hij te koop is! Het starter bod is 10K. Er zitten namelijk onderdelen in die mij best wel wat gekost hebben. En tja, je moet winst maken hè?

In de volgende alinea's laat is alle voor- en nadelen zien van Villa l'belle Vie. Maar eerst een foto van de Villa:
    2015-03-01_11.15.40.png

Villa l'belle Vie:

Villa l'belle Vie ligt op een berg (Snow biome/Plaints) en er zit niemand om je heen. Je woont als het ware in een soort dalletje op de berg. Wel zijn verderop een paar dorpjes, maar die kun je niet zien vanuit de Villa zelf. Dit zijn trouwens ook geen lelijke dorpjes, het ziet er best goed uit. Op het moment dat je vanuit de voordeur naar buiten loopt zie je dit:
    2015-03-01_11.15.48.png
    Prachtige besneeuwde bergen, met een kleine waterstroom. De omgeving qua bomen/dirt/snow is niet tot nauwelijks gerept. Als je bij de kleine waterstroom naar beneden kijkt, zie je het begin van een grote rivier.

De tuinen:

Villa l'belle Vie heeft verschillende kleine tuinen, waar mooie bloemen en grasvelden zijn aangelegd. De grootste tuin (Met 2 Prachtige bomen) ligt bij het zwembad (Waar we zo bij komen), en heeft voor een gedeelte ook betegeling. De villa zijn grenzen wordt door een soort van bosjes aangeduid, en geeft een rustige sfeer.

Het zwembad:

Met genoegen mag ik zegen dat deze Villa een Mooi zwembad heeft. Aan het zwembad grenst een duikplank en een jacuzzi, en van het zwembad zelf moet ik helaas wel vermelden dat het geen groot zwembad is. Ik laat nu een foto zien van het zwembad. (Let ook op de tuin, vermeld bij: De tuinen).
    2015-03-01_11.16.11.png

De ruimte:

Als je een villa wilt met ruimte, kan je je hier best wel vermaken. De villa is niet super groot, maar dat heb ik expres gedaan, omdat ik zelf ook in een villa woon, en die is mij gewoon te groot. Een villa is niet survival, een villa is luxe. Dus er horen ook geen workbenches en Ovens te staan. (Tenzij hier een speciale "Keuken" of "Werkplaats" voor is gemaakt). Verder heb ik de Villa ook niet zelf ingericht, sterker nog: de villa staat leeg. Dit heb ik gedaan omdat ik vind dat de koper (of huurder, maar daar kom ik straks nog op) het naar eigen smaak moet inrichten.

Huren:

Als de villa niet genoeg geld opbrengt om hem te verkopen, kun je hem huren. Dit zal 300$ per dag kosten. (Een echte dag, geen minecraft dag). Dit lijkt veel, maar als je beseft dag je zonder te werken al 900$ ophaalt aan stemmen, valt het best nog wel mee.

Hier nog een paar belangrijke feiten over de Villa:

Groote: 24 x 24
    Server: Survival
    Gemaakt van: Snow, Andesite, Diorite.

Nawoord:

Voor alle duidelijkheid: Ik wil niet van die bedragen als: 10,1K , 10,2K en zo door bieden. Als de max. 10K is, gaat het huis ook de huur in. Ik denk namelijk dat het dan dat het me meer geld gaat opbrengen. Ik weet niet of 10K duur of goedkoop is, maar dat doet er ook niet toe. Ik vind hem super mooi gelukt, en ik vind persoonlijk dat deze Villa wel meer dan 10K waard is. (Gewoon qua uitstraling).

Je kunt er natuurlijk voor kiezen om hem door mij te laten inrichten. Als je dat wilt, komt er 500$ bij op. Als je dat wilt, zet het dan naast je bod, tussen haakjes.
    Dit topic zal waarschijnlijk nog lang openstaan, dus als je de villa wil, maar je hebt het geld nog niet, kan je er nog zat mee sparen.

Mvg Bauke.

Ps: Ik heb hard geknokt om deze brief zonder spellingfouten te schrijven, omdat ik de laatste tijd heel veel "Bad Spelling's" kreeg. Houd dat liever even voor je.

Last edited: Mar 1, 2015
    • Creative Creative x 3
    • Like Like x 2
    • Optimistic Optimistic x 2
  2. samvhXD Woodcutter DRC Veteran

Vet gemaakt alleen heb ik al een huis :p. Maar zeker gaaf :D

• Friendly Friendly x 1
  3. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

lol, ik had de 'bad spelling' al gegeven, maar bij die 'Ps' heb ik 'm weer verwijderd :-)

4. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Danku!

5. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Btw, de spellingsfouten zijn: 4e regel heb je 'hé' en ik denk dat het 'hè' moet zijn, 'hé' spreek je uit als hee, en 'hè' spreek je uit als heh (ik kan het niet anders uitleggen)
    Bij de een na laatste alinea is het niet 'Huuren' maar 'Huren'.
    :-)

6. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Oke, ik bewerk hem! Thx voor de tip!

7. trevordankers Newbie DRC Player

YOOOOOOOOOOOOOO bgamer234 ik ben het trevordankers ik wil de villa suuuuuper graag kopen en bied al mijn geld, $7218,76 hopelijk is dit genoeg geld en krijg ik snel een reactive terug!!!

• Funny Funny x 1
  8. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo TrevorDankers,

We wachten nog even af op verdere boden, maar ik houd jou in de gaten ;)

Mvg Bauke

9. universal Gold Miner DRC Veteran

Andesite *

tip: plaats ook foto's zonder texturepack

en van boven

• Like Like x 1
  10. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Thx, ik bewerk hem!
    --- This message was merged, Mar 2, 2015 ---
    Hallo Drc'ers,

Ik heb een paar mensen "ingame" op bezoek gehad bij de villa. En de boodschap was duidelijk: 10K is veelste veel!
    Daarom heb ik besloten om meerdere villa's te gaan bouwen, maar deze van de markt af te halen. De volgende villa's krijgen de volgende voordelen: Ze zijn van quarts (niet van snow), ze zullen goedkoper zijn en ze zullen meer ruimte hebben. Ik heb een bod gekregen van @trevordankers die al zijn geld in de villa wou stoppen. Ik zeg nu nee, niet omdat het te weinig is, maar het voor jou geen eerlijke deal is. Het is gewoon te veel. Ik had je hem graag willen verkopen @trevordankers en daarom zal ik het zeggen op het moment dat mijn nieuwe (quarts)villa af is.

Hopelijk begrijpen jullie dit, de volgende villa's zijn meer waard (qua materiaal)

Mvg Bauke

Ps: Ik krijg de laatste tijd veel "Bad Spellings", laat dat liever even achter je ;) .

Last edited: Mar 2, 2015
Thread Status:
Not open for further replies.