Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by SwekSenpaiPRO, Sep 6, 2015.

?

Villager spawn eggs in warp shop?

1. Ja

5 vote(s)
    45.5%
  2. Nee

6 vote(s)
    54.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Hey mensen,

ik was net bezig met mensen vragen of ze villagers hadden waar ik dan containertrust kon krijgen voor emerald farmen, maar niemand wou dat. Dus ik vroeg me af of het misschien mogelijk zou zijn dat er villager spawn eggs in de warp shop worden toegevoed, wel voor een hoge prijs, omdat dat het een stuk makkelijker zou maken voor een boel mensen, want

1: Zombie villager vinden is nog best lastig op easy of waar survival dan nu ook op staat.
    2: Je villagers moeten ook nog willen breeden en dat kan ook nog knap lang duren totdat je de juiste villager hebt die je wilt hebben.

EDIT: 3. Stel mensen willen de villagers in hun base, moet je ze helemaal verplaatsen een paar k blocks met minecart en dat is ook geen doen.

Misschien is dit al is voorgesteld, geen idee maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen, @JelleDRC

Mvg.
    SwekGamerPRO

Last edited: Sep 6, 2015
  2. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

met villager spawn eggs word het te makkelijk om veel te verdienen ( als je de goede krijgt ) zonder dat je er veel moeite voor hoeft te doen dus dat zou minder goed zijn voor de economie + er gaat weer een stukje survivelen en moeilijkheid van af. dus voor mij een nee

3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

De kans dat dit ooit gebeurd is nog geen 0.1%
    Als je al te lui wordt om een zombie te veranderen, wordt het wel een beetje erg. Bijna iedereen heeft een spawner en veel van jullie kunnen je spawner laten omzetten naar zombie. Dan duurt het nog lang? Nee.

Waarom niet gewoon creative in survival? Moet er niet nog een beetje moeite zijn.

De enigste reden dat ik dit lees is om long term winst te maken, niet om villagers te hebben.

Als het enkel aan mij zou liggen, gebeurd dit niet. Want villagers heb je sowieso al snel met de juiste aanpak.

• Like Like x 1
  4. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

dan weet ik genoeg, het topic was btw al niet meer nodig na wat ik ingame heb gehoord. #slotje naar mijn mening

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Thread Status:
Not open for further replies.