Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by jeroenhero123, Aug 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dit topic omdat het andere is gesloten voordat de vraag was beantwoord
    Wat is de maximum hoogte om te bouwen? Ik wil namelijk een reusachtig flatgebouw maken en wil wel weten wat dan de maximum hoogte is om te kunnen bouwen zodat ik een planning kan maken van het aantal verdiepingen en de bouwmaterialen.
    Het gaat hier om de hoogte die is ingesteld in de server.properties niet de standaard voor single player..

2. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

Beste jeroen, in jou vorige topic. is het antwoord al gegeven, door Maxuseant.

de maxium hoogte is 256.

deze topic is onzinnig, maar dat is mijn mening.

Mvg Gewoonbastijn.

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Zijn vraag is eigenlijk heel simpel (maar wel onduidelijk in het begin), dus zo onzinnig is het topic niet naar mijn mening.

Het is mogelijk wanneer je een server start een max bouwhoogte in te stellen. Dus de bouwhoogte Y255 kan door de server admin terug gevoerd worden naar elk getal wat tussen Y0 en Y255 ligt.

Gezien de reactie in het vorige topic ga ik er vanuit dat er geen server.properties limiet op de map zit en je dus gewoon tot Y255 kan bouwen.

4. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

of ga zelf oppad? pak al het zand of gravel mee wat je hebt? en water en een torch en ga kijken tot hoe ver je kan bauwen.

ik zal ook wel ff uitlegen waarom Gravel? Torch en water? Nou, de gravel gebruik je voor omhoog te gaan. het water moet je als eerst weg leggen, want als je op het hoogste bent, kan je er dan afsrpingen. en de torch zorgt er voor dat alle gravel weer terug bij jou komt.

MVG Bastijn.

• Like Like x 1
  5. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

hij zit op 256 ik heb ook een toren die tot die hoogte komt(das voor mij 75blocks te laag)

6. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik zit nu in China... Ik heb nu niet de mogelijkheden om op de server te komen daarom vraag ik het aan Jelle/Sven of wie het ook weet.
    Het antwoord van maxuseant in het vorige topic was hoe de hoogte is op een normale wereld single player.
    Jelle of Sven hadden kunnen in stellen dat de max hoogte lager was en daarom deze vraag.
    Maar ik heb het antwoord nu,
    Slotje

Thread Status:
Not open for further replies.