Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Maestro_NL, May 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maestro_NL Newbie DRC Veteran

Goedenavond allen.

Mijn zoontje speelt graag minecraft, met veel Google en YouTube heb ik Lucky blocks en dinosaurussen geregeld voor hem, welke hij ziet op de honderden YouTube filmpjes.

Nu wil hij Skywars gaan doen. En ik loop vast. We connecten met een server, komen in een lobby en zien dan verschillende spel soorten aangegeven. Skywars survival hunger games.. Ik heb enkel geen idee hoe we dan vervolgens zo'n game kunnen joinen!?

Ik ben nog niet op jullie server geweest en het feit dat ik veel handhaving van regels zie lijkt mij mooi.

Dus.. Hoe kan ik op jullie server komen en dan Skywars spelen?

Bij voorbaat dank!

• Like Like x 2
  2. universal Gold Miner DRC Veteran

Misschien een taak voor de staff, maar omdat een snel antwoord altijd welkom is zal ik even voor je kijken.

Als het goed is doet skywars het gewoon, in de hub (met de kompas en meerdere spelers) kun je via de rechtermuisknop (indien je de kompas in je hand hebt) in een soort menu komen. Hier staan een aantal tekens afgebeeld, onderaan in het midden staat een lava-emmer. Wanneer je hier met de linker muisknop op klikt kom je als het goed is in een nieuw gebied. Dan voor je, zie je een soort blauwe hemelachtige vlakte, de bedoeling is dat je hier in springt en vervolgens automatisch in een spel wordt gezet.

Ik hoop dat dit heeft geholpen. Anders zal de staff hier even naar moeten kijken.

@JelleDRC

Daarbuiten, voel je vrij om een keer met je zoon mee te spelen.

Last edited: May 17, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. MeMatty Event Team Event Team

Je krijgt een compas in je hand, als je de server joint. (In andere servers kan het ook iets anders zijn, in plaats van een compas)
    Daarna klik je op je rechter muisknop.
    Dan krijg je allemaal 'gamemodes' te zien. (Gamemodes zijn bijv. Skywars, survival en hunger games)
    Daarna klik je op de lava bucket, wat skywars is. (In onze server)
    Als je erop klikt kom je skywars binnen.
    Daarna loop je naar een portaal in de grond. (Dit is niet bij alle servers)
    Daar spring je in en dan ben je een skywars potje aan het spelen.

Als je nog vragen hebt of iets niet duidelijk is, horen we het graag.

Matty <3

(Sorry, als je wat anders bedoelde. Zo kwam het over bij mij)

• Like Like x 1
  4. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Ten eerste moet je/uw zoon zich registreren op de server. Dit is gratis, kan gewoon in-game en er is geen email en niks voor nodig. Zodra hij de server joint typt hij /reg <wachtwoord> <wachtwoord nogmaals>
    Dat wachtwoord kan hij zelf kiezen. Als hij een andere keer weer de server joint, typt hij /l <wachtwoord> om in te loggen. Dit om te voorkomen dat iemand zijn/haar naam verandert en op andermans account inbreekt.
    Mocht er bij het joinen direct staan dat hij moet inloggen en kan hij zich niet registreren en ook niet inloggen omdat hij het wachtwoord niet weet, dan betekent dat dat er al iemand anders met zijn naam op de server is geregistreerd. Hij zal dan zijn naam moeten veranderen.

Zodra je/uw zoon zich heeft geregistreerd / is ingelogd, klikt hij met zijn rechtermuisknop op het kompas en daarna met de linkermuisknop op de emmer lava. Hij wordt dan als het goed is verbonden met een SkyWars server. Hij komt dan op een eiland terecht, waar hij in een zwart portaal in de grond moet springen. Hij joint dan automatisch een potje.

Als er nog vragen zijn, vraag er maar op los :)

• Winner Winner x 1
  5. Maestro_NL Newbie DRC Veteran

Hee bedankt voor de snelle antwoorden!

Ik zal het zo dadelijk eens proberen.

Nogmaals dank!

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  6. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Graag even melden wanneer het gelukt is, dan kan het topic gesloten worden.

7. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo de reden van je met je mods niet op de server kan is omdat de plugin deze servers niet runned als je een nieuwe instance maakt en daar geen mods op zet kan je de server als het goed is joinen alvast veel plezier

• Like Like x 3
  8. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

-.-

9. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Nog 1 ding, af en toe krijg je geen kompas, je kan naar een portal in de lobby lopen of /[naam van de server die je wil]

10. universal Gold Miner DRC Veteran

Of disconnect en connect.

• Agree Agree x 2
  11. Maestro_NL Newbie DRC Veteran

Ik krijg melding dat mijn username al in gebruik is.. Maar in andere servers lukt het nu... Het was zo simpel.. Rechtermuisknop .. Jejum.. Dat heeft me veel tijd gekost.

Bedankt voor jullie antwoorden!!

Mag op slot

• Like Like x 2
  12. MeMatty Event Team Event Team

Als je je later toch nog bedenkt, kan je altijd nog een topic maken, zodat je wel op onze server kan en niet de melding krijgt dat je username al in gebruik is. Daar zal de staff dan reageren, alleen moet je wel even geduld hebben. ;)

13. Sneeps Redstone Miner DRC Veteran

#Slotje @Dracindo

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

14. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

dat moet je doen door te klikken op het meld knopje of op tapatalk op raporteren ;)

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ uit een airbus 380

15. KleineAap Gold Miner DRC Veteran

Waarom op een andere server? Deze is beter :p

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.