Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by vork44, Apr 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vork44 Hunter DRC Player

*Minecraft naam: vork44
    *Wat heb je gedaan: niks
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor JelleDRC
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Toen werd ik gekickt voor afk omdat ik niet bewoog, toen kwam ik terug om te zeggen dat ik ging eten, jelle zij nee maar ik moest komen eten van mama.

En toen ik dus klaar was met eten was ik gebant met als reden dat we dan maar verder moeten praten op het forum, dus bij deze.

Ik wil dus unbanned worden tot er bewijs is dat ik oneerlijk aan een beacon of andere dingen ben gekomen. (lijkt me een redelijke eis als je iemand bant)

met vriendelijke groet vork44

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste vork44,

Een unban zal je niet krijgen voordat je dit verduidelijkt. Ik heb geen bewijs, maar ik vraag enkel hoe je aan die beacon komt. Als jij dan zegt dat je het van revado hebt gekregen en die persoon zegt dat hij nooit een beacon heeft gehad. Tja, dan verwacht ik inderdaad uitleg. Als je dan 'toevallig' moet gaan eten ban ik je met de reden dat je het op het forum moet gaan uitleggen, uiteraard om problemen te voorkomen.

Dus wat ik nu van jou verwacht is dat je duidelijk uitlegt wat er aan de hand is, hoe je aan die beacon komt en waarom je liegt over de afkomst van die beacon.

• Like Like x 1
  3. vork44 Hunter DRC Player

Ik verwacht ook een normaal antwoord als ik vraag hoe je daar bij komt en ik verwacht ook dat je niet gebant word voor geruchten van iemand die toevallig 120 euro aan jou betaald heeft. Revado moet zich lekker met zijn eigen zaken bemoeien en als hij denkt dat iemand hackt moet hij eerst bewijzen verzamelen voordat hij een owner op iemand af stuurt.

Op deze manier kan je iedereen wel gaan zitten bannen. Je hebt nergens bewijs voor, bant dan iemand die dan zijn onschuld moet gaan bewijzen. Je weet niet eens of ik een beacon heb of waar hij is?

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Revado heeft dat niet aan mij verteld en revado heeft jou die beacon NIET gegeven.
    Ik ben hier op dit moment de persoon die de vragen moet stellen. Ik wil gewoon verduidelijking, maar jij blijkt niet te willen meewerken.

Ik vraag het nog één keer. Waarom lieg je over de afkomst van die beacon en waar komt die werkelijk vandaan.

Als je nu niet antwoordt dan wordt het voor mij heel erg makkelijk.

• Like Like x 4
  5. vork44 Hunter DRC Player

Ik heb geen beacon.

6. vork44 Hunter DRC Player

Sorry ik dacht dat revado mij had aangegeven, ik wilde weten wie dat gedaan had. Ik zij alleen dat ik een beacon had omdat mensen mij aan het beschuldigen waren van hacken.

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nee, revado had je helemaal niet aangegeven. Je steekt jezelf enkel maar in de problemen door zelf detective te spelen.

8. vork44 Hunter DRC Player

Okey, nog meer vragen?

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nee, wel bewijs:

10. vork44 Hunter DRC Player

Dat zij ik dus omdat hij mij beschuldigde van hacken zonder bewijs en zat te zeuren, daarom dacht ik ook dat hij mij aan had aangegeven. Ik had niet verwacht dat je er zo op in zou gaan. Maar ik heb geen beacon en ook geen geld alles wat ik heb, heb ik eerlijk gekocht en gemijnd. En ik heb wat cobble gehad van wretcherboy sanderharten en nielsharten voor de muren. Niemand heeft ook een beacon gezien bij mij na de reset. Sanderharten heeft ook later nog gevraagd waar die beacon was en heb hem ook toen niet kunnen laten zien omdat ik het niet heb.

• Like Like x 1
  11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ok, ziezo, dat was alles wat ik moest weten... Was dat nu zo moeilijk?

Speler unbanned.

Topic gesloten.

• Like Like x 5
    • Optimistic Optimistic x 1
Thread Status:
Not open for further replies.