Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Flippy, Jan 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippy Stone Miner DRC Veteran

beste admins,

ik hoorde net van wender dat ook dieren worden verwijderd door de clag plugin.
    maar dit wil dan dus zeggen dat je nooit dieren kan houwe als ze niet terug worden gegeven?
    ik heb nu denk ik wel 15 tot 20 keer opnieuw me dieren moeten zoeken omdat ze weg zijn.
    dit is aan de ene kant toch best irritant.
    bijv. je hebt net wol nodig en wil je dus gaan halen bij je schapen, en dan zijn ze weg terwijl niemand in je farm kan.
    kan hier iets aan gedaan worden ? bijv. dat mobs wel weggaan maar de dieren niet ?
    hoor graag iets terug :)

Mvg Flippy

2. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Als je ziet dat de plugin heeft 'huisgehouden' dan ga ik op jacht en heb ik meer stuf dan dat ik farm
    Misschien kun jij dit ook doen dit is handig omdat je op dn duur meer stuf hebt en iedereen heeft evenveel stuf heeft in langere tijd ook de 'noobs' kunnen:leer, vlees en wol genoeg krijgen hierdoor

3. Flippy Stone Miner DRC Veteran

ja dat snap ik,
    maar ik heb toch liever me 'eigen' dieren in een farm staan zodat ik niet altijd hoef te gaan zoeken.
    en ik zou niet weten wanneer de dieren echt weg gaan met de plugin.

Mvg Flippy

4. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Dat staat meestal in de chat
    Clagg removed: (getal) en dan kun je een timer starten..

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja maar als je farms gaat toestaan dan komt daar weer zo een limiet op van maar 5 dieren van elke soort. Clag haalt dieren sowieso niet meer weg ik vind dat ie dat weer moet doen was veel betere manier om aan leer, vlees, veren en wol te komen.

6. jordy Newbie DRC Player

bij mij verdwijnen de dieren niet door de clag :p

7. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Oscar ik ben het helemaal met je eens de clagg was een goed idee voor items van dieren en de lagg

Er zijn trouwens ook nadelen maar alles heeft dat

8. Brammes Guest

eerst deed clag dieren weghalen , toen waren er ook grotere getallen (1000+)
    nu ligt het aanzienlijk lager (100-700) dus dieren haalt clag volgensmij niet weg...

maar als je huis ver van de spawn ligt en niemand is in de buurt , dan wordt die "chunk" ontladen en verdwijnen daar alle mobs.. (ook dieren dus)

en rond 3-4 uur snachts zijn er weinig online dus kans is alleen maar groter

9. Flippy Stone Miner DRC Veteran

oke als ik het begrijp haalt clag geen dieren weg,
    hoe kan het dan toch zijn dat mijn dieren al 15 keer ofzo weg zijn.
    ze zijn echt helemaal afgeschermt, grond zelf opnieuw neergelegt, muur omheen, dak erop en een /locked door.
    hoe kan dit dan ?

Mvg Flippy

10. r03n_d Stone Miner DRC Player

Brammes zei dit Flippy:
    maar als je huis ver van de spawn ligt en niemand is in de buurt , dan wordt die "chunk" ontladen en verdwijnen daar alle mobs.. (ook dieren dus) en rond 3-4 uur snachts zijn er weinig online dus kans is alleen maar groter
    - Brammes

11. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Probeer ook zo veel mogelijk de dieren te beveiligen! Dan is de kans minder dat je dieren woorden dood gemaakt :)

12. Flippy Stone Miner DRC Veteran

ja roen ik snapte het, maar dan moeten toch ook de koeien, varkens, kippen weg gaan ? die zijn er altijd gewoon nog :P

13. r03n_d Stone Miner DRC Player

Bij mij gaat alles elke keer weg.. Ik neem geen dieren meer..

14. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Hoe beveilig je dieren dan?

15. r03n_d Stone Miner DRC Player

Ik heb er een kooi rondom gebouwd (met fences). Niemand kan er bij, en toch gaan ze steeds weg. De plugin zou misschien minder strak afgesteld kunnen worden, of gewoon verwijderd kunnen worden?

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Denk je dat we plugins installeren om onze spelers te trollen? Nee... Dit is anti-lagg en verwijderd nu nog enkel maar sheeps en alle monsters. Misschien worden de dieren in de toekomst toch weer gedood. Je weet nooit.

17. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Ik ben er 100% zeker van dat dieren nu niet meer verdwijnen bij de clag. Wij (flippy en ik dus) hebben denk ik gewoon een redelijk afgelegen plek waardoor onze dieren na verloop van tijd verdwijnen als niemand in de buurt is (wanneer het dus wat rustiger is in de server, zoals al werd gezegd).

Thread Status:
Not open for further replies.