Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Wadu437, Aug 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Hallo,

Ik zou graag mijn CPU en/of Cooling upgraden voor mijn laptop.
    Ik heb nu een Medion Akoya P6631 met een Intel Core i5 2.4Ghz in mijn pc.
    Echter gaat mijn pc heel hard laggen als ik lang een game speel (Bij minecraft na ongever 30 minuten, bij cube world al nu 15 minuten). Dat is zo van: Heel hard ventilator geluid, minder hard ventilator geluid, en als die tussen mekaar swithen heb ik ook switchen tussen no lagg en lagg, en dat gebeurt zo om de 5 seconden. Zouden jullie mij kunnen helpen bij beslissen welke cooling ik zou nemen, en zouden jullie mij kunnen zeggen waarom ik mijn pc niet binnen kan doen in een gewone it winkel?

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Met de laatste zin bedoel je dat je je afvraagt of je je laptop kan laten upgraden in een computerzaak?

Tevens wil ik nog iets weten, hoe staat je notebook wanneer je deze werkend hebt? Hiermee bedoel ik, controleer of het mogelijk is voor je notebook om voldoende lucht kwijt te raken. Als het klopt wat ik denk, dat je cooler aan de onderkant van je notebook zit, moet je er voor zorgen dat je je notebook op een plek zet die niet de roosters afsluiten.

Je zou ook nog kunnen nadenken over het aanschaffen van een coolerpad, deze dingen kosten doorgaans rond de 15 euro en kan je gewoon onder je laptop zetten. Deze helpen met het koelen van je laptop waardoor je geen upgrade zou hoeven aanschaffen.

Als je een tijdelijk, snelle oplossing zou willen kan je er voor kiezen om het opgehoopte stof (geloof me, dat zit er) te verwijderen. Het constante verluiden van je cooler zou er namelijk op kunnen wijzen dat er vele stof in zit wat de luchtstroom blokkeert.

3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik heb een coolerpad en dat ding haalt (als ik het gebruik) mijn temperatuur met 5 graden naar beneden.
    En hij maakte dat geluid al van in het begin, ik heb hem daarvoor al is terug naar de fabriek gestuurd.

4. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

ja klopt je kan gewoon een coolerpad kopen met 2 fans, verder zou je even kunnen proberen om overtollig stof weg te werken. of als laatste optie een andere fan kopen en in je laptop zetten

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.