Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Konings1991, Jul 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Geachte,

Ik weet niet echt of ik het hier moet posten maar toch. ik had een vraagje: Mag je met een andere account inloggen als je andere account offline is en gewoon om een 2e bestaan te hebben zeg maar. Zover ik denk mag je niet met 2 accounts tegelijk spelen maar wel met beide appart! Maar bijvoorbeeld besluit je je naam te veranderen en kom je dus met een ander account online of je speelt met meer als 1 man op 1 IP wat bij mij dus ook wel eens voorkomt dan lijkt het me moeilijk te bepalen dat je dit doet voor iets strafbaars, dus eigenlijk of 1 constant stilstaat of niet

Ik hoop dat jullie het het een beetje begrijpen wat ik hier zei.

Met vriendelijke groet,
    Chris Konings

2. stiiena Hunter DRC Player

Je mag wel met 2 verschillende accounten spelen. Maar niet tegelijk.. Dus nee je mag niet met 1 stilstaan in de server terwijl je met de ander speelt, Want dat zou niet eerlijk zijn voor de mensen die nog willen joinen terwijl jij niet actief bent.

Daarvoor is er ook de afk auto uitlog. Dat betekent dat als je 4.5 minuut niks doet dat je automatisch word uitgelocht. Zo kan de volgende speler die wilt joinen, erin omdat jij toch niet actief bent.

Dat betekend dus ook als je een broertje of zusje hebt die speelt dat dat gewoon toegestaan is, Als jullie maar wel tegelijk spelen.

Niet 1 afk in de server en de ander die actief is.

Ik weet niet zeker of dit allemaal klopt.
    Maar ik probeer je te helpen. ;)

3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Er zijn veel interpretaties van de regels, maar de enigen die tellen, zijn die van Moderators, Admins en Owners.
    Je zult dus moeten wachten tot zij reageren.

Mvg
    Wadu436

4. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Nee!

Dit mag zeker niet! Zo kan je de claims samen voegen om meer blokken te claimen!

Het zou wel mogen als je een zusje of broertje hebt,voeg dan niet de claims samen.

5. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Ikbenfenno; me broertje heeft een kasteeltje langs mij dat mag gwn hoor (op zijn claim)

6. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Oke,

Het mag dus alleen als je de claims niet aan elkaar zet. Das begrijpelijk en duidelijk

dank u allen.

Thread Status:
Not open for further replies.