Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Timm789, Feb 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Hallo, Ik was aan het gamen met 2 vrienden Genaamd: Pipje7 en MoneyKillerz8 En die waren aan het Xrayen op ons Netwerk (Dus ook ons ip) We zeiden ooknog dat ze dat NIET Moesten doen! En nu zijn wij ( Ik en mijn broertje _KoningLucas_ ) Gebanned voor geen reden Want Zij Gebruikte Xray en wij niet!..

Mvg Timm789(Sponsor+) en _KoningLucas_(UltraDonator)

2. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Wij hebben meerde Keren gezegd dat ze het niet moesten doen.. Maar zei zeiden 'Nee we doen het thuis ook altijd en we zijn ook nog nooit geband' Ik negeerde het gewoon want ik wist niet dat het een IP Ban werd.. maar blijkbaar wel..

3. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Omdat ik minecraft premium heb.. en Veel geld voor de server hebt betaald.. dan ga ik geen Xray gebruiken!

4. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Begrijp ik, Maar ik ben een beetje pissed dat ik en mijn broertje gebant zijn terwijl we gewoon ons aan de regels houden..
    En ooknogeens intotaal bijna 60 euro hebben gedoneerd..

5. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Beste, Maxuseant. Zoals ik al zei Ben ik NIET Diegene die x-Rayde.. IK was er eerst ook tegen dat mijn 2 vrienden gingen Xrayen, Maar ze hadden me ervan overtuigd dat ze niet gepakt werden(Omdat het op andere servers ook lukte). Ik dacht: ach het is toch hun probleem als ze gebant worden.. Niet de Mijne alleen nu kunnen ik en mijn broertje nietmeer op de server..

Zouden jullie het bewijs van het Xray nog even willen sturen dan stuur ik die link door naar mijn 2 vrienden (Via Whatsapp Ofso)

En het antwoord op de vraag: Waarom zouden wij geloven dat jullie 2 het niet waren? Omdat wij hebben gedoneerd voor de server, En we dan niet Xray Gaan gebruiken. Want we hebben er geld voor betaald en de regels wel 10x doorgenomen..

PS: kunnen jullie niet bewijzen dat wij het niet waren ?

Mvg,Timm789

Last edited by a moderator: Feb 16, 2014
  6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik snap ook heel goed dat jullie pissed zijn. Ik zou die gasten maar eens flink de waarheid vertellen als ik jullie was. Zoveel geld gedoneerd en dan door flauwe smoesjes van hun nu een IPban.
    Ik neem aan dat je snapt dat wij geen andere weg hebben om mensen een IPban te geven. Daar zijn jullie nu de dupe van. Erg vervelend voor jullie. Laat die vrienden even thuis hierop reageren, dan kunnen wij ze ook toespreken. Op die manier kunnen we meteen vertellen hoe het hier zit en hun het bewijs laten zien.

Lijkt me een goed plan. Wat jullie

7. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Ik heb nu al ruzie met ze en ze willen geen account aanmaken op het forum en/of reageren.. Kunnen Jullie mijn 'Vrienden' Niet gewoon bannen? en onze IPban weghalen?

PS: Mag ik het bewijs van X-ray nog even dan stuur ik dat even naar hun toe...

En ze hebben me Zojuist geblokkeerd op whatsapp, Fijn.. Nu voel ik me al helemaal machteloos

Mvg Timm789

8. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Tja die hebben echt heel hard ge X-rayd [Heb die plugin op mijn server ook dus weet hoe die werkt]..

Maar (Wat ik net ookal zei) Kunnen Jullie mijn 'Vrienden' Niet gewoon bannen? en onze IPban weghalen?

9. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Hebben jullie nog een goed idee, Hoe we dit op gaan pakken?

10. pipje7 Newbie DRC Player

Hallo pipje7 hier, ik ben de grote broer van moneykillez8. Je zat te zeuren dat ik kwam dus hier ben ik... en je kan me toch nooit bannen, ipproxy!!

11. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Pip flikker alsjeblieft op en ga gewoon op je eigen IP, Je hebt er ons alleen maar mee..

Wij hebben 60 euro gedoneerd en dat is nu gewoon weg! Helemaal WEG!

Zonder enige vriendelijke groet! Timm789

12. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Is het je ban ontlopen als je op je neefje zijn netwerk gaat spelen. Ik ben nu namenlijk bij mijn neefje, En mag ik alsjeblieft een unban want pip en MoneyKillerz werken echt niet mee! :(

13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Tim je kan niet verwachten dat wij de hele dag achter onze pc op het forum zitten, dus je moet geduld hebben. Ik heb al een idee hoe ik dit ga onderzoeken. Heb geduld.

14. Timm789 Coal Miner DRC Veteran

Het is al opgelost ik ben al unbanned..

Mijn spullen zijn afgepakt en ik ben geunbaned door maxuseant

Last edited by a moderator: Feb 17, 2014
  15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Topic gesloten, persoon unbanned.

Thread Status:
Not open for further replies.