Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by stantri, Feb 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stantri Iron Miner DRC Player

Mc naam: Stantri
    wat heb je gedaan: niks :s
    wie heeft gebannt: weet ik niet (hoe moet ik dat weten?)
    bewijs: screen-shots staan beneden

ik wil op de server gaan want ik het er al heel lang niet meer op gezeten en ik click "force update" en toen ik op de server wou stond er "temporarily banned from server for 3 days" wil iemand plz reageren Mvg. Stantri

• Like Like x 1
  2. stantri Iron Miner DRC Player

2013-02-23_05.06.48.png

• Like Like x 1
  3. stantri Iron Miner DRC Player

2013-02-23_05.41.29.png kom ik er 25 min later op en dan staat er dit :

Wil iemand me plzz unbannen ik heb heel veel geld gedonate dus ik zou nooit iets meer fout doen had ik al tegen koolmees gezegd en ik heb ook niks meer gedaan want ik zit al 1 wek niet meer op minecraft en dus ook niet op deze server alleeen mijn broertjes spelen op mijn comp en mijn ip duss hun naam is skipstar(gebannt vanwege lange dirtweg 1x1 over dorpen huizen ect.) en nu ineens justpan is ook mijn broertje maar ga ik kijken ofhij ook gebannt is en dan staat er the ban hammer has spoken! iemand helllllllup Mvg. Stantri

• Like Like x 1
  4. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Je IP is banned door Flippy wegens Nodus.
    Hij zal dus een reactie moeten geven bij welke speler op dit IP hij het gezien heeft.

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Als Flippy gelijk heeft en ookal is het een grief of 1 woordje gescheld, je wordt dan toch IPbanned. Je bent al zeven keer (zeven keer!!?) gebanned. De kans is niet groot dat je nog mag spelen.

• Like Like x 4
  6. stantri Iron Miner DRC Player

luister ik wil niet ombeleefd zijn maar ik heb niks gedaan dat was justpan vraag maar aan flippy als ik het goed begrepen heb heeft flippy in zijn kisten gekeken en zei justpan (justin) niet griefen he flip en ik weet niet wat er toen gebeurde ik weet ook niet wat nodus is en in welke form ik ben gebannt maar ik weet wel dat ik hnet niet was ik heb namelijk 50 euro gedoneerd en beloofd aan koolmees71 dat ik niks meer foud zal doen en waarom zou ik dan in vredesnaam wel iets fout doen dan gooi ik gewoon 50 euro weg nietwaar ?? dus mag ik dan een unbann en justpan een ban? en ik heb 3 broertjes wilt u alle accs bannen behalve skipstar(michael) en ryan0987654321(ryan) plzzz? Mvg. Stantri

• Like Like x 1
  7. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Kijk, als we dat unbannen kan jy dr gwn weer op.
    Ook al 50,- donate, we behandelen elkaar allemaal het zelfde.. Iedereen moet zich aan de regels houden.
    + 7 bans is egt heel heel erg veel he!

Voor my laat die ban maar een tijdje.
    7 bans is egt veel, + als vaker geband van nodus dacht ik.
    Wat vind de rest nog van het staff team?

8. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Is er bewijs dat er nodus is gebruikt? Trouwens, je bent inderdaad wel heel erg vaak geband... Dat bevorderd je kansen niet echt.

9. stantri Iron Miner DRC Player

ja ik weet dat het me niet ech helpt dat ik zo vaag ben gebannt maar ik heb geen ndus gebruikt en en als ik dat wel heb gedaan wil ik graag bewijs zien.. en buiten dat als jullie me zo graag banned willen hebben ban dan alleen mij ( niet voor altijd) maar neem me broertjes niet mee als jullie mij niet moge ban dan alleen mij bedoel ik te zeggen natuurlijk niet voor niks maar ik bedoel ik heb niks hgedaan en daar wil ik dus ook niet banned voor worden en justpan(justin) die moet banned worden hij was het die er toen die nacht op zat niet ik duss ban hem dan en als hij een nieuw acc maakt dan zeg ik dat meteen oke? ik vind dit namelijk niet leuk dat ik banned ben en ik zal een tijdje niet reageren sorry daarvoor Mvg.Stantri (tristan)

• Like Like x 1
  10. stantri Iron Miner DRC Player

enmooi filmpje trouwens!! :)
    ik ga naar belgië dit weekend duss drm reageer ik niet pas na het weekend Mvg..>Stantri

• Like Like x 1
  11. stantri Iron Miner DRC Player

oke ik ben er weer terug van belgie was leuk :)

en nee ik ben nog nooit gebannt voor nodus.......
    en wil er een staff reageren en wil jelle/sven mijn ww resetten ik ben hem vergeten ;-(

• Like Like x 1
  12. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

maar stantri, dan is het niet slim om op ryan zijn account in te loggen. Die is banned nu :-(
    Mocht het een misverstand zijn met jouw ban, dan unban ik die wel.

13. stantri Iron Miner DRC Player

wat is er met ryan dat is mijn broertje... is er iets gebeurt of hoef ik me geen zorgen te maken? en wil flippy mij unbannen ik heb niks gedaan dat was nogmaals justpan duss mag ik unbann?

Mvg.Stantri

• Like Like x 1
  14. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

doe dan dat ook niet!

15. harrysfans Redstone Miner DRC Player

xjustsmile, Ik heb jou GISTEREN gewaarschuwd dat jij niet meer op topics moet reageren die niet voor jou bedoeld zijn, en al helemaal unban topics. Jij blijft echter telkens reageren en doet alsof je het allemaal wel beter weet dan de staff. DIT IS ECHTER NIET ZO. Ik ben het nu aardig zat en je mag dit zeker zien als een laatste waarschuwing.

16. xJustSmile Gold Miner DRC Player

Mmh, dat zeg ik niet hoor :)
    Dat maak jij er van..
    + Ik mag mijn mening toch best achter laten wat ik er van vind?
    En anders moeten jullie het maar meteen op slot zetten, dat alleen jullie nog kunnen reageren.
    Of je moet gewoon een knop aan de site maken, van Support, en dat je daar je Unban App's kunnen aanvragen.

Mvg,
    xJustSmile // Kars

En ''Je denkt dat je alles beter weet dan de staff'' nee, ga mijn berichten na trekken,
    Zie je ergens dat ik dat zeg? Nope. (Ben ook Forum-Moderator geweest :))

17. stantri Iron Miner DRC Player

Maar dit gaat toch over mij en m'n broertjes?
    Maar ik herhaal jullie moeten justpan bannen en min unbannen vraag gerust aan flippy en ik wil ook graag bewijs / zien welke nodus ik zogenaamd heb gebruikt dus haal plzzzzzz die ip ban eraf en ban justpan ik heb ook al gezegd dat als hij een nieuw acc aanmaakt dan meld ik dat meteen Mvg stantri..

• Like Like x 1
  18. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Sorry stantri, dit is de laatste keer dat ik hierop reageer. Ik vind het verveld voor je dat dit dwars door je unban heen gaat.

Ja xjustsmile. Nu weten we allemaal wel dat je dat bent geweest, het probleem is dat je denkt dat je het nog steeds bent volgens mij. Als het goed is heb je nu al een forumban gekregen omdat je maar door blijft gaan. Nu wil ik dit gezeik afsluiten en weer verdergaan met de unbantopic van stantri.

• Like Like x 2
  19. stantri Iron Miner DRC Player

Drankje wel (((((((3 woorden)))))))). Mvg stantri

• Like Like x 1
  20. stantri Iron Miner DRC Player

Wil er nog iemand reageren plzzzzzz ? Kijk als zou ik het zel hebben gedaan dan zou ik denken echt heel jammer maar ze hebben gelijk maar nu word ik tij een beetje boos ik bedoel IK deed NIKS dat was justpan vraag maar aan flippy dus ik wil heel graag een unban Mvg stantri

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.