Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by jplt, Jan 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jplt Newbie DRC Player

Als ik de server wil joinen staat er iets als je bent geband omdat je xray gebruikt. Maar ik gebruik helemaal geen xray ( en het is niet leuk om xray te gebruiken ). En ik weet niet eens hoe je er aan komt of hoe je het gebruikt maar nu kan ik dus niet meer op mijn favoriete server ( dutchrastacraft ). Kan iemand mij unbannen alstjeblieft :(.

Groetjes jplttest ( minecraft gebruikersnaam)

2. jplt Newbie DRC Player

Ik kreeg trouwens een ip-ban :(.

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste jplt,

ik heb je vandaag een IPban gegeven vanwege je Xray gebruik om Dias te mijnen. Ik heb zelfs nog even voor je informatie de datum en tijd erbij gezet wanneer je het hebt gedaan.

Laten we beginnen met tot de conclusie komen dat je Xray hebt gebruikt, dat praat wat makkelijker. Ik heb nog nooit iemand geband voor Xray die het niet had gebruikt, dus dat is punt 1, toegeven.

Alternatief is dat ik alle info hier laat zien, maar dan is er geen weg meer terug natuurlijk.

vr gr
    Koolmees71

4. jplt Newbie DRC Player

Aub graag bewijs trouwens ik haat xray het is niet eerlijk en niet leuk. Maare daarnaast even krijg ik wel unban?
    En ik herhaal ik gebruik geen xray.
    Groetjes jplttest

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je bent wel een volhouder. Wij hebben een plugin die Xray percentages meet. Dat is het aantal ores gebroken (voornamelijk dia) ten opzichte van STONE. Bij jou was dat % boven de 250. Dat wil zeggen dat je grof Xray gebruikt. Wat ik dan doe is je manier van mijnen gaan volgen. Dat kan als je online bent maar ook als je offline bent. Dat heb ik gedaan. De manier (en snelheid) waarmee je dia hakt is voor mij 100% xray.

http://puu.sh/6nPK0.png

laatste kans om de waarheid te zeggen.

Thread Status:
Not open for further replies.