Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by robbem10, Jun 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. robbem10 Woodcutter DRC Veteran

Hallo,

Ik ben deze morgen gebanned door @nobody4life. Zou ik de reden van deze ban mogen weten?

*Minecraft naam: robbem10
    *Wat heb je gedaan: Geen idee
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor @nobody4life
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Heb ik niet

Mvg,

Robbe

Last edited: Jun 14, 2015
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Hallo
    En natuurlijk mag je weten waarom:

Dus ik denk wel dat dit duidelijk is dat we zo een gedrag en taalgebruik niet willen?

• Funny Funny x 3
  3. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik weet dat ik hier niet mag reageren, maar omdat ik zonet zelf een ban had door deze ban wil ik dit toch even doen. Robbe heeft zich inderdaad slecht gedragen zoals je ziet, maar hoe zit het dan met die andere spelers? Hebben zij dan ook een ban? Robbe toonde mij zonet screenshots waarop te zien is dat Ascension_ fly gebruikte in Survival PvP. Hij toonde ook enkele screenshots waarin duidelijk te zien is dat Ascension_ of ManMetSchnorry, geen idee wie het was, revado ging uitschelden met reetvado. Dit valt volgensmij ook onder slecht gedrag? Dus zouden jullie daar ook even naar willen kijken? Robbe is deze namiddag niet thuis, dus daarom wou ik even in zijn plaats reageren. Als het nodig is, zal ik ook die screenshots straks uploaden.

Mvg,

Kasper

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Winner Winner x 3
    • Agree Agree x 1
  4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

We kunnen enkel bannen wat we zien/ gereport krijgen. Anders kunnen we er moeilijk wat aan doen want we zijn niet altijd online. Als de spelers in kwestie niks laten weten, kunnen we niks doen.

• Agree Agree x 2
Thread Status:
Not open for further replies.