Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Maestro_NL, May 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maestro_NL Newbie DRC Veteran

Via dit forum ben ik erachter gekomen hoe mijn zoontje Skywars kan spelen. Online spelen geeft mij toch half zorgen over taalgebruik wat wel eens gebruikt wordt.

Als ik de lijst met ipunban aanvragen doorlees krijg ik een goed gevoel over jullie server.

Nu probeerde ik eergisteren via zijn account op jullie server te komen maar de naam cyberboy007 was al in gebruik?

Zou een reset mogelijk zijn dat ik met een goed gevoel mijn zoontje Skywars kan laten spelen.

Bij voorbaat vriendelijk dank.

Leon

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Topic verplaatst naar "Server wachtwoord vergeten?".

Beste Leon,

Ik zie dat op jullie IP alleen de speler 'cyborgboy007' heeft ingelogd/geprobeerd in te loggen.
    In het topic waarin je hulp vroeg om te spelen op Skywars, staat dat jullie ook al in onze zogenaamde 'Hub' zijn geweest.
    Hebben jullie toen al een wachtwoord ingesteld d.m.v. het commando '/register'?

3. Maestro_NL Newbie DRC Veteran

Beste robin wiel, ik probeerde de eerste keer via /register een wachtwoord in te voeren, toen sprong tijdens invoeren de command lijn weg, toen ik daarna nogmaals via register probeerde kreeg ik melding dat de naam al in gebruik was.

Daarna login met wachtwoord geprobeerd maar dat werkte niet.

Bij voorbaat dank!

Mvg Leon

4. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Password van 'cyborgboy007' is gereset, veel plezier op DRC!

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.