Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by jasper_NLD, Sep 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jasper_NLD Newbie DRC Player

Dag allemaal,

Ik was vandaag een paar regions aan het bezoeken en kwam langs een region met een huis dat grotendeels was gesloopt en niet was geclaimd. Nu vroeg ik me af, als je bij zo'n huis de bruikbare spullen meeneemt, ben je dan ook aan het griefen? Ik heb voor de zekerheid alles maar netjes laten staan, maar ik vond het toch wel zonde om het te laten liggen ;)

gr, Jasper_NLD

2. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

ik denk dat dat ook griefen is

3. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

ik zal het ffkes uitleggen, naar mijn idee dan,

Griefen is, dat je anders mans eigendommen stuk maakt, of het geclaimd is of niet. bij het claim gebeuren, moet je eigenlijk je vertrouwen eerst leggen bij de claim owner, en dan ja, het misbruiken.

en als de claim, of niet geclaimt is, dan is het free stuff denk ik dan maar, of jij maakt er je claim van en maakt dan het helemaal weer als nieuw of je sloopt het en houdt de spullen voor jezelf.

ik hoop dat dit de uitleg was die je zocht?

MVG Bastijn.

ps: dat van de claim van iemand anders kapot maken, is niet echt slim, dus VOORAL NIET DOEN!

• Like Like x 1
  4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Griefen is stelen. Dus dat betekent dat als iemand iets bouwt dat dat niet kapot gemaakt mag worden. Maar dit betekent niet dat je alles zo kan laten staan zonder te claimen, want je hebt altijd van die idioten die wel grieven.

5. wpinda Diamond Miner DRC Player

Tip: alleen weghalen als het je echt in de weg staat dus als je iets groots aan het bouwen bent en je komt een niet geclaimt huis tegen

Thread Status:
Not open for further replies.