Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Bgamer234, Feb 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo beste,

Ik ben de afgelopen 2/3 dagen alert geweest op de chat enzo, en het volgende is mij opgevallen. Er zullen ongetwijfeld gevallen tussen zitten, zoals vliegende mensen, die niks misdaan hebben (gewoon een rank). Dit is alleen voor de zekerheid, (dus als jij onschuldig bent, en je staat toch op mijn kiekje, alsjeblieft geen haat..)

Hier komen ze:
    ______________________________________________________________________________
    1. Als dit een rank is, is het oké, maar er staat niet zoiets als [GoldenDonator] of zo voor.

2015-02-02_17.47.33.png _____________________________________________________________________________
    2. Misschien moet deze man in het vervolg beter op zijn taal letten..

2015-02-02_18.10.49.png _____________________________________________________________________________
    3. Deze is niet super erg, maar staat wel tussen mijn kiekjes (deze mag je negeren)

2015-02-02_19.31.26.png _____________________________________________________________________________
    4. Deze man heeft waarschijnlijk een rank, maar om dat in SurvivalGames te gaan gebruiken is niet gepast (mijn mening)

2015-02-03_17.19.43.png _____________________________________________________________________________
    5. Is dit een VoteBot?, of is dit normaal? Dit kan heel goed mijn fout zijn, maar ik ken maar 4 vote mogelijkheden

2015-02-04_18.23.10.png
    ______________________________________________________________________________
    6. In het vervolg even wat minder schelden, dank u zeer :D

2015-02-06_16.50.35.png ______________________________________________________________________________

Dit waren ze, nogmaals, het kan heel goed dat er onschuldigen bij zitten. Als hun dit lezen, dan spijt het me dat ik ze op de foto heb genomen, het was alleen voor de zekerheid. Hackers/Schelders maken de community van DRC er niet leuker op, dus doe ik dit voor de zekerheid. Dus haat en dislikes graag even achter je houden ;).

Mvg Bauke

• Like Like x 2
    • Informative Informative x 1
    • Useful Useful x 1
  2. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Dat in de hub heb ik ook soms tot ik kan vliegen dat is gewoon lagg.
    Bij sg op een boom spawnen heb ik ook gehad.

• Like Like x 1
  3. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo beste,

Dit kan best kloppen, ik heb er ook niet veel verstand van, maar het was alleen voor de zekerheid.
    Sorry voor de (eventuele) fouten.

Mvg Bauke

EDIT: Dat van die hub, was
    volgens mij geen lag, hij stond afk, en na een minuut was hij nog aan het "laggen". Maar ook dit kan ik fout hebben, ik ken niet alle lag's :D

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Wat betreft de eerste afbeelding, als iemand jou optilt en dan naar een server gaat. Blijft jijzelf in de lucht hangen, totdat je beweegt.

De mensen die gescholden hebben, hebben een korte ban gekregen en ik heb ze ingame een mail gestuurd.

De 'votebot' is doorgezet naar de hoge heren, die kunnen precies zijn of er daadwerkelijk meerdere votes binnengekomen zijn. Of dat de betreffende website gewoon het bericht meermaals doorgestuurd heeft. Waarschijnlijk is het gewoon lang terug dat hij op survivalgames was, de votemessage komt daar namelijk pas als je online komt.

Heel erg bedankt voor je moeite!

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.