Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by DemonicShadovv, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DemonicShadovv Newbie DRC Player

*Minecraft naam: DemonicShadovv
    *Wat heb je gedaan: Ik stond in een cave system te mijnen en na dieper te gaan vond ik diamond.
    Ik wou het mijnen en op eens plaatste iemand onzichtbaar, dirt voor de diamond.
    Ik vroeg in de chat wie het deed maar kreeg geen antwoord, dus ik deed de dirt weg en wou de diamond minen, maar vervolgens deed de onzichtbare persoon dirt er weer voor.
    Ik dee nogmaals de dirt weg waarbij de onzichtbare persoon de diamond ore met een silk touch pickaxe recht voor mij mijnde. Ik werd het bui en dacht dat ik getrold was dus dee ik /randomregion om weg van hem te geraken. Ongeveer 3 min nadien werd ik gekickt wegens 'x-ray' te gebruiken ook al zat ik in een cave system alles te mijnen dat ik vond. Kan alstublieft me iemand vertellen wat ik mis deed?

Last edited: Jun 12, 2014
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik heb je gebant. Ik heb je ongeveer 10min gevolgt. Eerst zag ik je direct naar ore's minen ondergrond dus niet in een cave je ging later pas naar cave. Daarnaast speel je maar ong 3 uur drc en heb je al zoveel ore's gemine http://grab.by/xImk

Dus ik geloof je niet.

3. DemonicShadovv Newbie DRC Player

Ok dus het is onmogelijk in 3 uur en fortune om die aantal dingen te mijnen?
    Het is begrijpelijk dat je me niet vertrouwd, maar ik graafde in een rechte tunnel en kwam in een cave, het is niet alsof ik specifiek achter de diamonds ging ze kwamen gewoon op mijn pad.
    En de meeste van de dingen die niet stone zijn kwamen uit de cave.
    Oh en ik zat langer dan 10 min in die cave.
    En met 3 uur bedoel je de hele tijd dat ik op de server zit? want ik heb een claim van 1000 blokken.

Last edited: Jun 12, 2014
  4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Je fortune heeft niks met die aantallen te maken. Het gaat om de blokken. Persoonlijk vind ik 34 dia op 2800 blokken erg veel.

5. DemonicShadovv Newbie DRC Player

Oh ik wist dat niet. En ik geef toe dat het veel lijkt, maar ik heb echt niks gedaan het was geluk dat ik zoveel vond in die rechte tunnel en in de cave.

6. jonas vermoesen Newbie DRC Player

Ik ben een persoonlijke vriend van DemonicShadow en weet daarom dat hij geen 'x-ray' gebruikt ik vraag dan ook om hem nog en kans te geven en hem te unbannen

7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Wil jij niet reageren op unban aanvragen?
    @ADEdge beslist hierover wanneer hij tijd heeft

• Like Like x 1
  8. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik heb me beslissing genomen en zal je voor 1 week bannen.

#PizzaCloseTopic

Thread Status:
Not open for further replies.