Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by marcie, Jan 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marcie Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: marcie
    *Wat heb je gedaan: ben druk bezig om mijn huis opnieuw op te bouwen, zie onderstaande tekst uit het forum eerder deze week, heb NIET gegrieft, ik HAAT griefers
    *Wie heeft je gebant: weet ik niet, staat er niet bij.
    *Bewijs: (Screenshots, Video's)

Dit is een niet eerlijke ban, krijg de indruk dat ik tegengewerkt wordt. Eerst mijn huis + chesten opeens weg en nu een ban die nergens op slaat en wie mij gebant heeft staat er niet eens bij.

Tekst uit forum eerder deze week;
    Woensdag 16 januari onderstaande klacht aangemeld (Forums --> klachten --> onderwerp: Mijn huis en al mijn chesten zijn weg, gisteren stonden deze er nog!;
    Mijn huis en al mijn chesten zijn weg, gisteren stonden deze er nog! Ik baal hier enorm van, hoe kan dat nu opeens. Op de plaats waar mijn huis stond staat nu een huis van _MR_Agent_. De andere huizen rondom mij staan er nog wel. Ik wil mijn huis en chesten terug. Ik heb 2 printscreens gemaakt van het huis wat er nu staat en van de plaats.

donderdag 16 januari is bovenstaande "opgelost", onderstaande reactie heb ik gegeven;
    Helaas kon mijn huis niet teruggehaald worden maar Koolmees71 heeft het prima opgelost . Nogmaals bedankt Koolmees71 en alle admins en mods die hiermee bezig zijn geweest . DRC is geweldig!

Attached Files:

2. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

Expires in: 6 Days, 10 Hours, 13 Minutes, 3 Seconds
    Banned by: mitch161
    Banned at: 18th January 2013 09:00:08 PM
    Reason: Griefen
    Server: DutchRastaCraft

het wachten is op mitch

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hè Marcie,

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar zal wel misverstand zijn.
    Ik kan niet online nu, maar heb iemand gevraagd je Unban te geven. Dan is het even wachten op Mitch om een reactie te geven.

4. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [persoon unbanned]

Thread Status:
Not open for further replies.