Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by 1lars1, Aug 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1lars1 Newbie DRC Player

beste DRC NETWORK ik was vandaag aan het spelen op jullie kit pvp server en toen kwam mr_luca_2002 ik merkte al vrij snel dat hij kill-aura gebruikte omdat ik achter hem stond en hij sloeg voor zich en kreeg hits.
    een tijdje later schoot hij en een kalp 20 arrows naar mij toe en ik was natuurlijk meteen dood hoe kan ik er voor zorgen dat dat soort mensen een ban of kick krijgen.

vriendelijke groet,
    lars

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste 1lars1,

Wat vervelend om te horen, we doen natuurlijk onze best om de hoeveelheid hackers zo laag mogelijk te houden en hebben hiervoor dan ook meerdere plugins lopen welke dat zouden moeten voorkomen.

Helaas kunnen we niet zomaar mensen blind gaan bannen en dus vragen we altijd om visueel bewijs in de vorm van een video van je gevecht met de hacker zodat wij kunnen beoordelen of wij het er ook mee eens zijn. Als je dat niet lukt kan je altjid proberen een ticket ingame aan te maken met daarin je klacht over de speler. Mocht een van de staffleden online zijn wanneer de speler nog online is, kunnen we het eventueel met onze eigen ogen zien.

Ik hoop dat het je nu wat meer duidelijk is.

Thread Status:
Not open for further replies.