Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by MarkedForDeath, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Sommige van ons kennen het wel, mensen noemen je een noob of worden boos op bepaalde dingen die je doet. Sommige dingen zijn niet tegen de regels, maar mensen kumnen je er wel door minder mogen. Hier is wat je beter niet kunt doen om anderen op de zenuwen te werken:

1. Praat gewoon.
    Gebruik normale spelling en spreek nederlands. Dus geen 'does anyone have diamonds for me' of 'halo iedreen lolz xd ik kaaan zo goewd spellenzzzzzzz'

2. Geen onnodige vragen
    Ga niet andere spelers, of erger nog, de staff lastigvallen met vragen over minecraft zelf zoals hoe craft je dit wat kan je met dat. Vraag alleen dingen over de server zelf.

3. Als je het kan googlen, google het.
    Niemand heeft zin om te beschrijven hoe je dit of dat maakt. Als je zoiets in de chat vraagt, krijg je vaak laat, niet of een slecht antwoord. Ga niet lopen zeggen dat googlen teveel werk is of te lang duurt want dat is bullshit. Google geeft je snellermen beter antwoord dan mensen in de server.

4. Vraag alleen om dingen als je het echt nodig hebt, en geef er dan iets voor terug.
    Ga niet om diamonds vragen als je zelf kan mijnen tenzij je wilt ruilen. Ik word echt ziek als mensen net de server joinen en gaan zaniken over diamonds. Probeer ook zelf aan spullen te komen, mijn het, koop het of vind het. Ga pas om cactussen vragen als je echt geen woestijnen kan vinden en blut bent.

Ik weet dat deze guide klein is, maar ik zal later meer toevoegen en jij kan ook meehelpen.

Thread Status:
Not open for further replies.