Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by EnderWayne333, Sep 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Beste mensen,
    Mijn IP is weer gebanned, ik weet niet waarom dat zo is ik wacht netjes af tot de ban weg is. ( nog 3 dagen )
    En dan kan ik weer lekker DRCen. Maar ja... iemand is weer eigenwijs geweest en heeft een IP ban gedaan omdat diegene denkt dat ik op mn zusjes account speel. Ik speel wel op haar account voor de gein maar niet op DRC Want ik ben al is een keer eerder geIPbanned en heb me lesje wel geleerd. Dus is mijn ip gebanned omdat mensen denken dat ik op mijn zusjes account speelt en ban ontloopt... -.- P.S. Mijn zusje is XxMadeliefjexX Daarom hebben we het zelfde IP -.- Het kan ook zijn dat jullie weer een andere IPBAN regel / reden hebben via teamspeak ofzo maar nu heb ik weer IP ban en mn zusje wilt er heel graag op met haar vriendinnen. Dus kan iemand mij dit uitleggen en de IP ban weghalen en mijn ban wel laten staan dat ik netjes 3 dagen wacht want (nogmaals) ik heb mn lesje geleerd van de vorige IP Ban.

Groetjes, EnderWayne333 en veel succes JeroenHero ( Hopelijk is het niet mijn fout )

2. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Ojaaa... En ik zag wat @Anesitas in een andere unban aanvraag schreef en inderdaad:
    EnderWayne333 en XxMadeliefjexX
    Spelen op het zelfde IP we zijn broer en zus ik 13 en mn zusje 11 dus Anesitas het is inderdaad handig als je een topic op de site maak dat als je met meerdere mensen op het zelfde IP speelt dat je dat kan melden haha ( hopelijk leest u dit @Anesitas )

3. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

IP is geünband,

Jij moet nog een paar dagen wachten, en dan kan jij er ook weer op.

#Slotje

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

IPunbanned, zorg er voortaan voor dat dit soort dingen eerder bij de staff komt zodat we er rekening mee kunnen houden.

5. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

Oke dank jullie wel ik wacht mijn ban nog 3 dagen af ( Ik zat dan toch op school kamp tot vrijdag haha :P )

6. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.