Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by WretcherBoy, Sep 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: WretcherBoy
    *Wat heb je gedaan: Niet gemeld dat iemand anders AFK Pool heeft gemaakt
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor Anesitas
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Ik en de overige members van de faction zijn voor een week geband omdat wij niet gemeld hebben dat iemand een AFK pool had gebouwd, die amper 2 dagen bestond, waarschijnlijk wist de helft niet eens van het bestaan af hiervan.

Deze moderator gaat er dus vanuit dat iedereen geband moet worden die niet (snel genoeg) meld als iemand iets doet wat tegen de regels is. Als deze regel ook werkelijk toegepast zal worden, dan kan je elke dag tientallen mensen bannen.
    Ik heb op DRC heel vaak te maken gehad met hackers, heb geprobeerd ze altijd door te geven aan de moderators, maar niet altijd omdat het mijn functie niet is om het handelen van andere spelers te bepalen. Het is toch niet normaal dat een hele faction voor een week verbannen wordt, omdat 1 iemand uit die faction een AFK pool maakt?

Het is dus zo; als iemand in de faction een regel overtreedt, dan moet de rest van de faction daarvoor ook boeten omdat ze het niet tijdig doorgeven óf er zelfs helemaal niet vanaf weten.

Ik hoor graag de mening van de andere moderators.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Zoals ik eerder al zei: Als je graag factionleader wilt zijn, hou ik je verantwoordelijk voor wat je faction doet. Jij dient je leden in de garde te houden. Alle leden wisten er vanaf, dan was het dus niet 2 dagen. Ik heb je eerder al laten zien, dat de laatste die online was op dat moment al (nu 2 dagen terug) 3 dagen niet op factions geweest was.

http://puu.sh/btOAr/f08e46f5bf.png
    Hier erken je onderaan zelfs dat het een afk-spawner is, want het is gewoon even handig.

Als je het graag aan anderen over wilt laten, ga je gang. Wat mij betreft is het geen unban want tot nu toe heb ik alleen maar leugens te zien gekregen.

• Agree Agree x 2
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik neem dit topic van je over, Anesitas.
    Oh nee wacht, je had alles al besproken in het staffteam?

Topic gesloten, persoon krijgt geen verkorting/unban.

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.