Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Jort65, Aug 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jort65 Woodcutter DRC Player

Beste staff van DRC.
    De laatste tijd zat ik heel erg veel op DRC, omdat ik heb een geweldige server vond.
    Ik had veel vrienden en ging goed met geld enzo.
    Ik vond het zo leuk dat ik met vrienden van school er ook op wilde spelen, dus ging ik hun
    invite. Maar toen ik met een vriend bij mij thuis (irl) op drc ging, en ik op de Xbox zat en hij op de laptop, ging
    hij oppeens allemaal nare dingen zeggen. Dingen die ik nu niet ga herhalen, ziektes: waar ik in mn familie veel mee te maken heb gehad. Daarom snap ik dat ik een unban heb.
    Niet omdat ik het zo genaamd heb gedaan maar meer als zogenaamde straf voor vrienden op mijn
    account laten. Dat gebeurt dus nooit meer.
    Dus zouden jullie alstublieft mij kunnen unbannen?
    Ik zal me netjes gedragen, en dan hebben jullie er weer een vrolijk lid bij :)
    Groetjes: Jort65

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Jort, wij kunnen niet zien of mensen zelf of anderen op hun account zitten. Als mensen gehackt worden en dat te zien is, dan is er te praten. Als mensen anderen op HUN account laten en die mensen doen iets stoms, dan is dat niet onze verantwoordelijkheid maar die van de accoutnhouder! DAT BEN JIJ!!
    Jij boet dus nu voor je eigen stomme fout.

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Reageer even, zodat ik kan zien of je nog op de server wilt. Uiterlijk dinsdag gaat hier ene slotje op

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Slotje geen Unban.

Thread Status:
Not open for further replies.