Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Unset, May 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Unset Newbie DRC Player

Hallo allemaal,

Ik vind de economie op de server erg leuk, alleen vind ik het jammer dat de sponsor+ shops zo ruim opgezet zijn.
    Je moet dus erg ver lopen, en daardoor kun je niet goed vergelijken, en dat leek me slecht voor de concurrentie, en het winkelen in het algemeen.

Dus had ik het idee om 1 lange brede winkelstraat te maken, met daaraan de shops.
    Elke shop is maar 5 breed. Dat is nogal weinig, maar de diepte mag dan wel 100 zijn.

Hier is een prachtige *kuch* schets:

Ook heeft het wat esthetische voordelen:
    - Gezelliger
    - Geen gigantische doos gebouwen
    - Winkeleigenaren hebben een kleine gevel, dus is het makkelijker en goedkoper een mooie gevel te maken.

Natuurlijk hoeft het niet direct ingevoerd te worden, maar opzich leek het me wel een goed idee. Wat vinden jullie?

• Like Like x 2
  2. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

je moet er eigenlijk een soort winkelcentrum van bouwen het zelfde als warp shop mr dan met voor de players

3. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ik vind het niet zo goed want mensen hebben betaalt voor een plekje in de playershops en dan komt er ook een plekje voor normale spelers beetje oneerlijk vind je niet ?

4. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

normale playerls gwn er uit laten mr de shops uit de wold zelf weg halen en daar bij gooien dat echt aleen sponsor+ ng shops kan maken want nu heb je daar niet veel aan

5. Unset Newbie DRC Player

Ja het moeten wel alleen voor sponsors+ blijven anders is het idd oneerlijk.

Misschien de winkelstraat op een andere plaats maken, en een 'overgangperiode' maken. Dat de oude shops nog blijven bestaan, maar nieuwe shops in de winkelstraat moeten.

6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

ik ben tegen. Ik ben blij met de sponsor+ shop zoals die nu is.

7. robneng Redstone Miner DRC Player

dit idee is wel goed maar dan alleen voor sponser+ zo ja dan ben ik voor.

Wat dat dan ook waar is.

Thread Status:
Not open for further replies.