Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by stantri, Apr 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stantri Iron Miner DRC Player

minecraft naam stantri
    wat heb je gedaan niks voor zover ik weet iemand zei dat ik m=oest minen en naar boven en ik deed het en toen had ik dia
    wie heeft je gebannt koolmees
    bewijs: heb ik niet
    beste koolmees ik wil wel die naam aangeven maar hij zei dat ik moest minen en ikdeed dat sorry
    \

mvg.stantri

• Like Like x 1
  2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

onzin onzin onzin.
    Ik volg je al een hele tijd en je hebt duidelijk Xray gebruikt en daarna jellecraft2000 erbij gehaald voor de laatste dia.
    Ik ben het gruwelijk beu en ga hier verder niet op in.

dus als je nog meer mensen aangeeft graag.

3. stantri Iron Miner DRC Player

nee ik heb niks gedaan echt niet ik heb hem niks gevraagd hij haalde me over
    om te minen
    plzz
    ik ging samen met hem en hij zei dat het daar was duss

• Like Like x 1
  4. stantri Iron Miner DRC Player

ziet u koolmees echt ik spreek de waarheid ik zou nooit liegen tijdens een unbann app

• Like Like x 1
  5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

niet reageren op unbans?

6. stantri Iron Miner DRC Player

dutch dat was de waarheid en je verwijderd het gwn?

• Like Like x 1
  7. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

het is niet de bedoeling dat mensen op andermans unban topic gaan reageren

8. stantri Iron Miner DRC Player

nee maar dat mag wel als hij/zij er iets mee te maken heeft en ik was het niet dat heeft u toch gehoord(gelezen) van jelle....

• Like Like x 1
  9. stantri Iron Miner DRC Player

of mag dat niet? maar plz ik heb niks gedaan oke ik heb gemind toen hij zei dat ik dat moest doen maar voordat ik kon zeggen x-ray! was ik al gebannt plzzzz ik heb niks fout gedaan ik hou me altijd netjes aan de regels ik onder handel eerlijk ik report mensen en nog word ik gebannt voor niks komop mensen jullie hebben zelf gezien dat ik het niet gedaan heb dat was jellecraft2000 ofzo hij heeft nog toegegeven ook en nog word ik niet unbanned? ik bedoel maar ik heb zelfs maitecore haar armor teruggegeven (chain) terwijl ik het al heel lang had ik hou me aan de regels en ik word ge bannt ? sorry hoor maar het bewijs is er al dat ik niks heb gedaan en ik magg nog niet unban? dat vind ik wel een beetje "kinderachtig" plz unban me ik heb niks gedaan.

Mvg.Stantri

• Like Like x 1
  10. stantri Iron Miner DRC Player

Nieuw
    LETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

maar ik lieg niet! wrm geloven jullie me niet..... er is al bewezen dat ik niet x-ray

• Like Like x 1
  11. stantri Iron Miner DRC Player

luister koolmees ik hoef niet unbanned te worden ik wil gwn opnieuw beginnen (helemaal) duss unban holygod plz en laat me opnieuw gaan

• Like Like x 1
  12. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Ook nog eens met een andere account op de server komen?
    Regel 17: Geen multi-accounts (voor farms te laten groeien of een ban te ontlopen.)
    Goed bezig..

• Like Like x 1
  13. stantri Iron Miner DRC Player

beste maite dat deed ik omdat ik opnieuw wil beginnen.... het gaat gewoon niet goed meer met onze oude vriend stantri....... (sarcastisch dan) duss daarom ik zou zeggen unban holygod en laat die 50 euro die ik ehb gedoneerd als mijn straf (alleen voor 2e acc) want ik ehb nogmaals niet ge x-rayd

en waarom zou ik invredesnaam als ik x-ray zou hebben iemand erbij halen voor dia terwijl ik zelf ZOGENAAMD x-ray heb ? dta klopt duss ook niet

duss ik vraag van jullie allemaal (de staff) unban holygod en laat die 50 euro die ik (stantri) heb gedoneert als straf voor 2e acc.....

MVG.Stantri

• Like Like x 1
  14. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Weet je wat het grappige is stantri? Ik krijg bij inloggen twee massages van onafhankelijke bronnen dat Holygod nodus gebruikt. Zonder dat ik weet wie je bent. Ik ben al even je aan het volgen omdat er dingen gebeuren die niet normaal zijn en ik kom in PVP. Jij en SSR proberen mij te killen (wat niet kan) en jij gaat dood. De spullen vliegen in mijn Inv en ik geef ze terug.

Je doet geen enkele moeite mij te vertellen wie je bent.
    Ik krijg meteen weer meldingen over je

Waarom moet ik dan een nieuwe kans geven?

Jelle en Sven moeten hierover beslissen, ik ga hier niet in mee Stantri. Als je nieuwe kansen wilt moet je eerst je oude zooi achter je verbranden, dat doe je niet. Als je nieuwe kansen wilt, en moet je die vragen en niet zelf opeisen.

• Like Like x 2
  15. stantri Iron Miner DRC Player

Beste koolmees,

Ik deed wel degelijk moeite om te zeggen wie ik was toen u zei "wie ben je en wat was je vorige acc" toen was ik aan het typen. "/r koolmees ik ben stantri en ik heb dit acc gemaakt omdat ik helemaal opnieuw wil beginnen". Maar toen ik op 'enter' drukte was u offline .. Nu over de pvp . In de pvp had ik geen nodus (NOOIT TROUWENS) maar dat was een speed 2 potion ik wil u het wel laten zien dat dat een speed potion was . Die potion was in de 1e instantie bedoelt om te trollen met sneeuwballen en toen dacht ik "wat als ik nou een zwaard haal en ze allemaal ga killen" (btw sorry als het een verkeerde gedacht is) maar dat deed ik eerst met een stone zword totdat er iemand (kloak) met een dia zword aankwam en toen ging ik verder met dia ... En over dat we probeerden u te "killen" was omdat ik noet wist dat u dat was toen u zei "ik geef zo je spullen terug" stopte ik..

Ik hoop dat het wat duidelijk heeft gemaakt

MVG . Stantri (holygod) (tristan)

16. stantri Iron Miner DRC Player

En hoe bedoelt u "oude zooi verbranden" ik snap dat niet

17. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ok, je verhaal met PVP kan ik wel volgen. het klopt wel met wat je in je inv had.

Ik kan misschien duidelijker zijn als ik aangeef wat ik had gedaan in jouw geval. Ik had een bericht gestart naar de staf of naar Jelle en Sven.

Beste staf,

Ik ben geband wegens het gebruiken van Xray. Ik heb het wel niet zelf gebruikt maar wel dia gemijnd dat door iemand met xray werd aangewezen. Ik snap dat dat fout is en vind het ook wel terecht dat ik daarvoor gestraft wordt. Zeker na al de bans die ik al achter mijn naam heb staan.
    Nu denk ik een oplossing te hebben gevonden en hoop dat jullie daarmee in kunnen stemmen.

Ik ga onder een nieuwe naam op nieuw beginnen in DRC. Natuurlijk pas nadat ik een bepaalde straftijd heb uitgezeten. Die moeten jullie maar bepalen. Ik zweer dat ik geen me voortaan aan de regels zal houden en ook niet met anderen mee zal gaan als ik het niet vertrouw. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag namelijk.

Ik hoop dat jullie me die kans geven. Ik zal natuurlijk pas online komen als jullie aangeven dat dat mag.

Klinkt toch opeens heel anders voor ons dan ineens via via te eisten horen dat je weer online bent.
    Ban ontlopen heet dat en dat is IPban. Er waren al velen voor je.

18. stantri Iron Miner DRC Player

Beste koolmees (en andere staff) bet spijt me heel erg ik zie nu pas in dat ik fout was door ook te luisteren naar jellecraft2000 ik had ook niet met een nieuw acc moeten beginnen duss nogmaals het spijt me en ik zal me verder altijd aan de regels houden .. Dan heb ik nog een vraag(suggestie) ik ga vrijdag echte minecraft kopen en dan moet ik weer een nieuw acc maken dat is dan toch niet erg? Ik wil namelijk als ik nog toegelaten word op de server spelen ik vind het de beste server die er is maar als ik ooit nog op de server mag spelen zou ik dan voor 5 min unbanned mogen worden voor me xpfarm? Maarja dit is weer een eis en dat hoeft niet perse maar ik zou het erg leuk vinden als dat ook nog kan . Dit is en blijft de beste sever voor mij en ik raadt nogsteeds iedereen op mijn school aan on het te spelen. Hierbij wil ik (als het kan) een ban tijd afspreken

Mvg.stantri

19. stantri Iron Miner DRC Player

En heet het ook x-ray als je doet wat iemand zegt dan ? Want ik was al de hele avond met hem bezig en ik vertrouwde het wel was stom maar ik vertrouwde het omdat ik dacht dat we vrienden waren . Duss dat wou ik ff weten ik was het vergeten bij vorige post

Mvg.Stantri

20. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Als iemand xray gebruikt en samen met anderen mijnt is het te zien of de anderen er ook van profiteren. Dat was in jou geval al vaker. Nu was ik er voor het misging ipv nadat het misging. Antwoord op je vraag: mijnen met xrayer is medeplichtig!

Thread Status:
Not open for further replies.