Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Bobo, Feb 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bobo Iron Miner DRC Veteran

*Minecraft Naam: Koningbas
    *Wat heb je gedaan: X-Ray (Wat ik niet heb, ik kan het bewijzen).
    *Wie heeft je geband?: Weet ik niet..
    *Bewijs:

2. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Je weet blijkbaar zeer goed wat de shortcut is waarmee je xray aanzet.
    Door een video te posten bewijs je niet dat je xray niet hebt; je kan het altijd uitgezet hebben.

Maar @koolmees71 zal je unbantopic behandelen van zodra hij er is.

Greetings

Boins

• Like Like x 2
  3. Bobo Iron Miner DRC Veteran

Nee want zoiets zou ik niet doen. Want ik heb geen xray, ik zou niet eens weten hoe ik x-ray zou moeten installeren. En uitzetten zou ik helemaal niet weten.
    Ik zet wel een foto erbij voor het bewijs, want wanneer je X-Ray hebt staat er wanneer je joint: "There is an new update availebal (Ofzo iets) for X-ray. Ik ben pas 10 en zou niet weten hoe je X-ray installeert.

http://puu.sh/7cvgH.png dit zijn mijn versies.
    http://puu.sh/7cvk4.png
    http://puu.sh/7cvpa.png hier zou anders moeten staan: 1.7.4-X-Ray nog een bewijs dat ik geen X-ray Heb!
    Dat weet ik omdat een vriend van mij Xray heeft!

Last edited by a moderator: Feb 27, 2014
  4. Bobo Iron Miner DRC Veteran

Ik wacht wel op koolmees.

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Is prima, waar zal ik beginnen??
    Je bent 10 jaar zeg je. Je bent al heel wat maandjes actief op de server. Ik zou toch wel denken dat je dan verstandiger zou zijn.
    Laat ik beginnen met het simpele gegeven dat je verschrikkelijk veel diamanten hebt gemijnd. Zoveel dat het onwaarschijnlijk is dat je dat zonder hulp programmaatje gedaan hebt. Het zij een xray hack of een xray texture pack. Wat je nu op je computer laat zien vind ik niet zo belangrijk. Wij registreren alle activiteit van een account. Hier het volgende:

http://d.pr/i/Cry4

Wat je ziet in de link is dat je 86 dia ores hebt gemijnd. Op een totaal van 2948 stone is dat niet mogelijk. Daarom is het getal ook rood. De 2.66% laat zien dat je per 100 blokken bijna 3 dia ores mijnt. Dat is normaal 1 op de 1000 ongeveer.
    Ik neem aan dat je nu snapt dat je geen kans hebt om te liegen. Ik kan alle dia ores natrekken en daar vind ik precies wat ik verwacht.

Ik ben benieuwd naar je verklaring.

6. Bobo Iron Miner DRC Veteran

Beste Koolmees71,
    Ik ben er gister achter gekomen dat mijn Broer (12) op mijn computer heeft gezeten, en X-Ray geïnstalleerd had.
    Wanneer hij klaar was verwijderde hij het. Ik ben op Donderdag op bijles een uur. Voor hem dus een goeie kans om mij te gaan bedriegen. Ik kijk nooit in mijn prullenbak waar het dus in zat.. Totdat ik gister dus in mijn prullenbak keek... En wat denk je??
    X-RAY.
    ik zit al bijna 1.2 jaar op Dutchrastacraft. Ik zou het nooit beginnen aan X-Ray omdat ik weet dat daar een ban op staat. Ik heb het aan mn broer gevraagd. En ja hoor zijn antwoord was "Ja ik heb X-Ray geïnstalleerd AHAHHAH". Dus zouden jullie mij alsjeblieft een Unban kunnen geven. Wat ik nu ook gedaan heb is een ander wachtwoord dus hij kan nu niet meer op mn computer..!

DutchRastaCraft doe ik altijd wanneer ik tijd heb. Ik hou van jullie server. Zouden jullie mij alsjeblieft een UNBAN kunnen geven, Hacken, X-Ray zijn niks voor mij. Ik wacht jullie reactie af.

(Na gekeken door mn ouders)

Last edited by a moderator: Mar 2, 2014
  7. Bobo Iron Miner DRC Veteran

En daarvoor heb ik 1 keer een X-ray texure pack gebruikt maar daar staat niks over geschreven.
    Ik heb een Deal: Jullie halen al mijn dia stuff weg (15 niet heb ik eerlijk geminet over 1.2 jaar) en een temp ban van 2 weken? Deal?

8. Bobo Iron Miner DRC Veteran

Uuuuhm wat bedoel je daar mee? met halve maatregelen?

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Daarmee bedoelt hij dat wij geen broertje verhalen geloven. Per definitie niet.
    Dus eerst met het hele verhaal komen, anders gewoon een perm ban. Deal?

10. Bobo Iron Miner DRC Veteran

Koolmees71,
    Het broer is wel 1x geweest maar daarna niet meer.
    En ik heb met een Xray- Texture pack gedaan en niet met Xray

11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ok, Dus je broer heeft het maar 1 keer gedaante Xeay e jij bent vrolijk met een XRAY texture pack gaan XRAYEN. En dan ga je nu zeker proberen eronder uit te komen door te proberen te zeggen dat het een texture pack was?
    Xray is Xray is Xray is verboden, mag niet is Perm en IPban is einde verhaal.

Je komt eerst met je "broer" verhaal, dan met je 1 keertje texture pack en nu opeens lijkt het alsof je het vaker met een texture pack hebt gedaan.

Dus nu een keer het hele verhaal:
    Wanneer ben je begonnen met een Xray texture pack gebruiken hoe vaak heb je dat gedaan en wanneer heeft je broer Xray gebruikt.

Dit is mijn 1-na-laatste post. De volgende is alles bepalend voor je.

12. Bobo Iron Miner DRC Veteran

Mn Broer heeft 2 weken geleden Woensdag ge X-rayt, en ik heb 2x ge-xrayt van een 1/4 uur verder niet...
    Met texture pack

13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ok, ik heb ook dat opgezocht, Zoals we alles op kunnen zoeken. Je hebt 8 dagen geleden inderdaad een kwartiertje xray gebruikt. Maar 14 dagen geleden niets. 9 dagen geleden wel de hele dag zo ongeveer. Dus alweer niet de waarheid verteld. 9 dagen geleden heb je meer dan 60 dia ores met Xray gemijnd, dat in iets meer dan een kwartiertje (heel de dag verspreid)

Bij deze is de kans om terug te komen de komende 4 maanden weg. Kom over een maand of 4 nogmaals maar eens vragen of je opnieuw mag beginnen.

Geen Unban
    Topic closed.

Last edited: Mar 3, 2014
    • Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.