Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by UltraVioletGamer, Jun 14, 2013.

?

Wat vind jij?

Poll closed Jun 19, 2013.
  1. Betaling doen automatisch is openbaar.

6 vote(s)
    40.0%
  2. Betaling doen automatisch moet kunnen het is gewoon verhuren.

9 vote(s)
    60.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik heb een xp farm gemaakt in region Snow, iedereen die een diamond betaald kan xp farmen. Een bezoek brengen aan de xp farm is/was uiteraard openbaar maar je kan er pas in wanneer je 1 diamond betaald. In het "Beta" Proces
    van de maak van deze xp farm heb ik gevraagd aan koolmees of dit tegen de regels van DRC is. Hij zei nee maar ik moest het wel een soort van rustig houden omdat het anders weer zoals het was gaat worden. Mensen die gaan zeuren omdat ze niet kunnen xp farmen door mensen die regels overtreden in die sector zou het dan gaan schieten. Ik heb op de signs geschreven als er problemen zijn doe dan alleen /mail Ultra of Dylantje13. Ik kan er ook van maken dat Mods en admins niks doen op elke plek waar je kijkt ofzo maakt verder niet uit. Maar nu is die dicht gezet... Kan het niet anders op een of andere manier want ik zie het nu echt niet wat het probleem was Jelle heeft me uitgelegd dat dit nog steeds openbaar is. Maar wat zijn de andere mogelijkheden? Ik zag het als verhuren, alleen mensen die het echt waard vonden om te betalen hebben deze farm gebruikt en dat zal met het automatische betalings-systeem ook niet veranderen. Dat bespaart uren tijd. Verder nooit niks iets gehad.. Jammer dat hij nu dicht is. :confused:

2. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Hey,

Ik vond dat systeem eigenlijk heel goed werken? :)
    Ik snap niet wat er mis is? Je moet toch betalen om ze te gebruiken?
    En zo hoeft niet iedereen een xp-farm te maken.

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Wachtrij = openbaar.

4. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Jha was verkeerd xD

5. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Ps: Jelle Mag ik Sponsor+? Bewijs: Vriend van me doneerde nog 5 euro voor me.
    Kan je kijken bij conversaties?
    Sorry I Know verkeerd topic :S

6. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik kan hem maken zonder wachtrij hoor alleen dan staan er 84 mensen die allemaal
    als wolfjes wachten op die gene die eerlijk wil betalen.... Een wachtrij is minecraft zijn
    beste manier om cheaters en wanbetalers tegen de houden. Je kan de wachtrij pas ingaan
    nadat je betaald hebt. Daarvoor is wel een toegangs-punt die cheaters tegen houd.
    Zonder wachtrij komen mensen met zijn 2tjes op 1 vak. Die mensen worden weer
    boos en gaan weer roepen; ik was eerst hij zei dat ik... etc.

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nee, er staat in de regels dat je het met één persoon tegelijkertijd afspreekt. En een wachtrij is enkel maar een goeie oplossing in vanilla minecraft, helaas is dat in deze server niet het geval. (/back, /sethome,...)

8. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Met 1 persoon tegelijk afspreken is idd wel beter qua hoeveelheid mensen die op elkaar wachten maar ik had begrepen dat het zo mocht als dat het al was anders had ik het NOOIT groter gemaakt voor bezoekers. Ik breek alles wel af en verkoop het wel ofzo. :(

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ja helaas zit er niets anders op anders wordt het weer zo'n geval als Caiuss z'n farm.

10. NLxPsycho Newbie DRC Veteran

mensen die betalen zijn sowieso slim genoeg om te zien dat de owner van de farm verantwoordelijk is voor de problemen die er eventueel kunnen ontstaan. dus ik denk dat als dit wel mag, dat het leuker zou zijn voor drc. moderators kunnen altijd de klachten van "klanten" negeren en dat er dan ook duidelijker vermeld wordt dat alleen owners aansprakelijk zijn door /mail of /msg voor problemen en dergelijke. de reden voor deze post is omdat ik weet wat het met mensen doet om te zien dat de enige snelle manier om xp te verdienen nu officieel weg is, en ze weer op de ouderwetse minecraft manier hun xp moeten verdienen (minen, mobs killen etc.).

11. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb niks tegen openbare xp farms maar zo hhort het wel het is niet ouderwets nee zo hoort het!!

12. dylantje13 Woodcutter DRC Veteran

Jelle het is wel een element waar spelers van blijven houden, kan je het misschien
    overleggen bij de andere staff voor een betere aanpak dan een complete cancel ?
    Ik en ultra zouden graag een kans willen om het zelf beheren gewoon met betaling en alles voor een xpfarm regelden al alles zelf en alleen maar complimenten gehad. Als er problemen zijn kan hij ook opnieuw gesloten worden voor altijd. Ik snap ook dat jij het druk hebt het hoeft niet gelijk het is alleen een vraag voor een compleet nieuwe kans voor een regel en of voor ons zoals bij een unban zeg maar
    :)

Mvg, dylantje13

13. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Of je verhuurt je xp farm aan 1 persoon tegelijk, je houd wel die ruimte en zet daar alle info in, maar doe de wachtrij weg, en zeg dan dat mensen aan jou moeten vragen om te huren. En dan met knopjes zodat ze voor ene bepaalde tijd huren (doe ik ook, lv 30 is veel te moeilijk te controleren, dus doe ik per minuten) of dat jij hem van een bepalde plek kunt blokkeren totdat een andere huurder komt

14. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Als mensen zich gedragen is er niks aan de hand zoals Maxuseant al zegt "wij" hebben onze eigen ruiten ingegooid.
    Als je 1 deur maakt ben ik de dupe van cheaters etc. Dus ja ik bedenk wel wat hoop ik er zullen altijd nog andere
    manieren open liggen.. Ik ga iig niet elke keer tegen de staff-leden msg'en dat Pietje Bell en Donald weer samen door die
    deur gaan zonder te betalen haha..

15. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi ultra,

ik wil wel even reageren, al lijkt het allemaal opgelost. Het lijkt nu alsof je verteld dat je dit hebt gemaakt omdat ik zei dat het goed was. Het is anders gelopen. Toen je de beta had lopen was ik online en waren mensen ind e chat aan het zeuren dat het te lang duurde. Ik heb daarop gezegd dat dit geen goed idee was.
    ik heb daarop inderdaad gezegd dat dit soort dingen gedoogt worden als er geen gezeur komt. Maar dat bleek de dagen erna niet te zijn. Er is daarom meerdere maken over gesproken of we dit toe konden laten.

De regel gaan we dus gewoon simpeler handhaven. Maak een afspraak met 1 persoon tegelijk. die kan erin en de volgende niet.

succes.

koolmees

16. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik snap het ik bedoel ook niet dat het allemaal van jou gewoon mocht, jij hebt mij er zeker op gewezen dat als er problemen zouden ontstaan dat hij dicht ging etc. Dat heb ik zeker wel begrepen alleen die probleem dat het langzaam ging had ik al snel opgelost nadat ik het "openbaar" ging maken was het in mijn ogen tip top in orde... Het zit alleen zo. Als je met 1 persoon tegelijk afspreekt is het gewoon niet meer fatsoenlijk te onderhouden je krijgt zoveel berichten als dat er een echt probleem zouden zijn. Ik heb zelf gezien dat iig door het automatisch betalen mensen wel van mijn eigen regels bewust zijn. Mensen hebben mij gemailt als er problemen waren
    en dat was natuurlijk ook middel zodat mensen niet gingen spammen dat er kippies liepen in de rij enzo. Als ik niet online ben dan kan dat natuurlijk in de soep lopen en er komt een iemand die niet mailt maar spamt dat ik oplicht omdat ze de spiders niet kunnen zien met een tiny render distance... Sorry in ieder geval dat/als ik het fout verwoord heb bij deze wil ik zeggen dat ik wel bewust ben van wat jij tegen mij hebt gezegd maar ik qua meldingen het goed beleefd hebt. Ik dacht dat het dus wel snor zat. Sorry bij deze.

17. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

excuseren gaat ook te ver hoor :-)

groeten

koolmees71

Thread Status:
Not open for further replies.