Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by CharlitosRV, Feb 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Beste mods van het DRC,

2 minuten geleden werd ik geband voor xray.
    Nu in de 2 jaar dat ik mc speel heb ik eindelijk een goede enchanted pickaxe, hak ik eindelijk als de nete door de map heen en wordt ik gebant? Kom op, waarop baseren jullie dit?

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

3. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Is goed hijden, ik wacht met spanning. heb ik eindelijk een keer geluk met minen (in de 2 jaar dat ik mc speel heb ik zo vaak uren lopen minen zonder resultaat) en dan wordt ik weer ergens van verdacht.. maar goed. ik heb geduld. we wachten

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hahaha, je bent wel heel zeker van je zaak he :) en snel met een unban aanvraag.

Nou ik kan je vertellen ik ook. Ik baseer het op verschillende dingen:

Ten eerste hebben we een goede plugin die ons een teken geeft als er iemand rare hoeveelheden ores mijnt. Dat heeft trouwens niets maar dan ook niets te maken met je pickaxe. Dan gaan we kijken wat er zoal verzameld is en wat die persoon aan het doen is. Ik heb je dus een tijdje gevolgd en gekeken hoe je mijnde.

Jonge, die laatste dia's die je net mijnde waren wel heel onvoorzichtig gedaan. Ik ken betere Xrayers.

liegen in een unban topic heeft geen zin. Als je echt wilt dat ik met harde bewijzen kom, dan ga ik die even halen ingame. Dan is het wel voorbij voor je hoor. Al sik bewijs laat zien omdat mensen liegen steek ik er verder geen moeite meer in.

nog steeds zo zeker van je zaak????

5. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Toen ik op het laatst gekillt werd, was ik rond de lava aan het minen, wat ik altijd doe. er is geen rede om hier bijdehand te gaan doen geloof ik. ik behandel u met respect, dan verwacht ik hetzelfde terug.

met vriendelijke groet,
    Charly

6. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Om nog even terug te komen op de unban aanvraag, ik hou van deze server en ik speel momenteel met vrienden. ook heb ik eerder een unban aanvraag gedaan.

7. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

tuurlijk weet ik dat je al een aanvraag had.

Ik vraag me af wat je bedoelt met bijdehand?? Ik ben een admin en weet wanneer ik iemand ban, ik weet wanneer iemand Xray gebruikt. Ik vraag me dus af of ik je zover kan krijgen het toe te geven, of dat ik het bewijs gewoon hier moet plaatsen.

• Like Like x 1
  9. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Als de redelijkheid er niet in zit bij u om erover te discussieren dan heeft het geen eens zin om het nog te proberen. dan waarom is er een topic unban aanvragen?

10. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Er is zeer goed met koolmees71 te discussieren.
    Je moet hem alleen niet boos maken of liegen.

Deze meneer weet wat hij ziet. hij heeft een mooi cv als het op het gebied van x-rayers pakken gaat.
    En als hij iemand band voor Xray dan zit er een reden achter, Dus hoe zit het nu echt?

• Like Like x 1
  11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

discussie kun je pas als alle eerlijkheid op tafel komt. Dan had je een aantal andere unban apps moeten lezen. Als er met iemand te discussiëren valt dan met mij, maar pas als ik weet dat mensen de waarheid tegen me vertellen en gewoon zegen hoe het is.

Dus zoek de oplossing in jezelf en niet in mij.
    Tipje van de sluier:

http://puu.sh/6LpuW.png

Hier zie je dat je op 3082 stone 83 DIA hebt gemijnd. ONMOGELIJK zonder Xray.

goed jij weer

12. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

laat mij het bewijs eens zien. ik ga niet eerst een maand werken aan de opbouw van een dorp binnen deze server en vervolgens xrayen. sterker nog, zelf heb ik ook een aardig mooie cv als het gaat over minecraft. Als mijn IQ nou evenhoog zou zijn al die van een aap, zou ik geen weerwoord hebben. ik begrijp natuurlijk ook dat koolmees71 boos wordt. zelf zou ik in zijn positie precies hetzelfde gedaan hebben. echter ben ik geen ongeduldig kind wat niet kan wachten tot hij tegen een paar diamonds aanloopt. ook ben ik geen aap. is het mogelijk om via teamspeak te praten? dat gaat wat sneller.

13. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Mn post was al te laat. ik heb uw bewijs gezien en inderdaad, het lijkt verdacht veel op een xray. nou moet ik heel eerlijk zijn. ik ben niet het type die nu om toch mijn zin te krijgen simpelweg te zeggen dat ik een xray gebruikt heb. 2% van mijn mining waren diamonds. dit is onwaarschijnlijk veel, maar niet onmogelijk.

14. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik geef je ook nog even wat bewijs.

Je heb 6 volle pagina's met diamonds in de afgelopen 35 minuten. 6*6=36
    En er stond nog 1 op anderen pagina. Dus 37 diamond ORES op 35 minuten tijd. das net iets meer als 1 ore op 1 minut. je kan wel eens geluk hebben met een stipmine
    Maar nu kom ik met mijn 2de bewijs stuk

links kwam je vanaf. en recht zie je waar de daimonds waren. je gaat links en dan opeens rechts?

15. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Ik zie dat je het gelezen hebt ik wacht nog steeds op een reactie heren.

Charly

16. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Ik heb weinig poten om op te staan, dat geef ik toe. en ook de onverwachte draai naar rechts geeft aan dat ik een xray gebruiker blijk te zijn. ik ben net zo ongeloofwaardig als een koe wat beweerd een schaap te zijn. toch kan ik niet veel meer zeggen dan dat ik puur instinctief aan het minen ben geweest. jullie kunnen zien dat ik daar eerder gemined heb, in een rechtdoorgaande gang. ik heb toen als ik het mij herinner geen een diamond gevonden. ik besloot dus om er doorheen te lopen om het nog te controleren en toen hoorde ik lava stromen. op tutorials van internet heb ik gezien dat daar in de buurt vaak diamonds te vinden zijn. dit hoopt iedere minecraft speler tenminste. heb ik nou ongeluk bij geluk.. vind ik diamonds, staat er een admin bij. jottem.

17. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik zie geen lava in de buurt?
    Alleen water. Over water word dat namelijk NIET gezegd. Deze klinken ook anders

18. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik vind het wel leuk dat je volhoud :-)
    Je denkt, nu alles of niets.

2% diamanten is onmogelijk zonder Xray. Dat komt door een aantal factoren:
    1. De aantallen die in de grond zitten liggen rond de 0.01%, dus 1 op de 1000 blocks is een dia. Dat wil zeggen dat je 200 keer zoveel dia mijnt dan random het geval zou zijn.
    2. Om genoeg dia te mijnen zonder stone te hakken moet je in een cave mijnen en lang ook.

Een klein voorbeeldje omdat ik zo naar bed wil en jij toch niet tot inkeer komt:
    Hier ben je aan het mijnen. Een mooie rechte gang. Dan zie je aan de rechterkant DIA liggen met XRAY. Er is namelijk alleen maar stone in de wand.
    http://puu.sh/6Lqk6.png

de dia ligt 2 dieper, die had je dus niet kunnen vinden zonder Xray
    http://puu.sh/6LqmB.png

Verder kunnen we ook kijken naar de snelheid van dia mijnen. 83 dia's mijnen is knap, maar niet onmogelijk. Maar 42 dias in 1 uur (het uur voordat ik je bande) is natuurlijk onmogelijk.

page 1: http://puu.sh/6Lqtd.png
    Page 7: http://puu.sh/6LqOV.png

We kunnen gelukkig elke individuele block-break tracen, dus als je nog meer info wilt hebben.....
    Zo begon je 15 dagen geleden met dia mijnen.

19. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Ik ben hier ook gewoon veel te slecht in. eerlijkheid duurt het langst zeggen ze. nou dan hoop ik dat de volgende eerlijkheden me nog een lange tijd op drc kunnen brengen.

1. Ja, ik heb in dit uur voor het eerst in mijn leven gebruik gemaakt van een xray. de rede ervoor: laksheid. niets meer dan dat.
    2. Nee, in de 15 dagen waarvan u de gegevens heeft, heb ik nooit eerder een enkele dia met xray gemined.

Nu komt mijn verdediging. tenminste, wat daar nog van over is.

1. Ik ben een gezellige, actieve speler. ik weet redelijk veel, probeer er altijd het beste ervan te maken.
    2. Ik ben recht voor zijn raap: Ik heb xray gebruikt, als u besluit mij hiervoor een perm ban te geven, zal ik de consequentie van mijn daad moeten dragen.
    3. Ik kan u beloven dat ik het programma van mijn harde schijf werp. u heeft bewezen mij zonder moeite de baas te zijn. er zijn xrayers die het maanden volhouden en ik hield het nauwelijks een uur vol.

Ik zelf wil ook graag naar bed, dus wil dit het liefst zo snel mogelijk afhandelen.

20. CharlitosRV Woodcutter DRC Player

Uhm, heren?

Thread Status:
Not open for further replies.