Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by bart213, Dec 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: bart213
    *Wat heb je gedaan: xray gebruikt op pc van vrienden maar ik speel normaal op laptop zonder x ray
    Bewijs: (Screenshots, Video's) screenshots

x ray unban wij ik en mijn vrienden zijn vanavond op dcr geweest en 1 van mijn vrienden ging graven naar diamond met x Ray op een andere pc.

ik gebruik zelf geen x Ray op mijn laptop en ik speel al sinds jaar en dag op deze server heb bewijs screenshots

nu wou ik vragen of ik een unban mag op de server omdat ik zelf op de laptop speel en niet op een vaste pc van mijn vrienden.

Attached Files:

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je hebt Xray gebruikt. PUNT.

interessant. Welke vriend trouwens

• Like Like x 1
  3. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

vrienden die niet op de server spelen maar het wel van plan zijn het te gaan spelen.

ik ben nu nog bij mijn vrienden maar ik speel altijd op mijn laptop en niet op een vaste pc zoals bij mijn vrienden
    ik speel bijna elke dag maar nu kan ik niet meer spelen omdat ik ben geband geef me alsjeblieft een unban ik speel op de laptop en niet op een vaste pc (heb trouwens altijd op een laptop gespeeld)

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jij weet evengoed als ons dat dit verhaal nergens op slaat. Jij hebt xray gebruikt en daarmee uit. Als het nu op de pc van je oma of weet ik veel wie dan ook was, dat maakt allemaal niet uit. JIJ hebt het gedaan en het is JOUW account.

Geef ons nu eens een eerlijk verhaal en dan praten we verder.

• Like Like x 1
  5. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

jelle dat is het eerlijke verhaal ik kan er ook niks aan doen dat hun x ray op hun pc hebben en ik niet op mijn laptop heb

en trouwens ik gebruik niet eens x ray op mijn laptop niet op mijn eigen gewone pc niet die thuis staat niet ik was bij mijn vrienden die op mijn account aan het kloten waren ik zeg gebruik geen xray dan wordt ik gebant en dat wil ik niet ik was het zelf niet.

geef me nu nog 1 kans dat ik zelf gen x ray gebruik je hebt bewijs dit is van mijn laptop die foto`s zijn van mijn laptop

6. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

en IK heb het niet zelf gedaan hoor het waren mijn vrienden die erop aan het kloten waren ikzelf was het niet

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Oh dus je bent nu al weer thuis?

• Like Like x 1
  8. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

nee ik zit nu nog bij mijn vrienden maar omdat ik een ban heb gekregen kan ik er niet op maar geef me alsjeblieft een unban zodat ik verder kan bouwen met mijn huis

9. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

kijk ik heb een vaste pc en een laptop thuis maar heb nu de laptop mee en mijn vaste pc thuis gebruik ik haast nooit meer omdat die minecraft niet aankan dus daarom heb ik nu de laptop waarmee ik dus minecraft kan spelen

en ik kan je zeggen op geen 1 van beide staat x ray op

10. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

nou diamondguy2003 hun wel waarschijnlijk ik wil gwn terug op de server en ik heb niet eens x ray terwijl ik het niet eens zelf heb gebruikt

11. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

ik zou zooooooooooooooooooooooo graag weer terug gaan naar de server geef me alsjeblieft een unban

12. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Bart,

Je verhaal is duidelijk, maar volkomen onbelangrijk. Er is op jouw account Xray gebruikt en dat wordt bestraft met een IPban. JIJ bent verantwoordelijk voor je account, dat zou je als VIP zeker moeten weten.

Maar er is meer aan de hand:
    ik heb al je andere dia blocks die je hebt gehakt van de afgelopen weken gecheckt en heb toch heel wat Xray activiteit gevonden. Ook het afdichten van de gaten met cobble heeft dan geen nut. Typische Xray gangen recht naar beneden

http://puu.sh/61wmG.png

en daarna korte bocht naar dia

http://puu.sh/61wrD.png

de plek waar ik sta had je met cobble dicht gegooid.

Dus Bart, je staat hier gewoon te liegen dat je barst, met: dit was de enige keer en dat was ik niet.

waardeloos verhaal.

nog iets aan toe te voegen???????

• Like Like x 3
  13. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

kun je ook zien welke keren dat waren op welke datums dat zijn geweest

14. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ja dat kan, waarom. Was zeker weer iemand anders.

• Like Like x 2
  15. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

nou dat zou zomaar kunnen weet je nog wel dat er iemand anders op mijn account zat net toen ik een superdonators account had gekocht en ik aan jou gevraagd had om mijn ww te veranderen dat nooit gelukt is

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Nee, dit is vorige week gebeurd, en buiten het IP waar je nu zat en het IP van je thuis zijn er geen IPs op je account geweest.

• Like Like x 1
  17. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

serieus

18. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ja, dus tijd om met de waarheid boven water te komen zou ik zeggen.

Ik wil nog even toevoegen dat ik ook wel een idee heb waarom je geXrayed hebt. Je wilde een god-zwaard of pic (ff kwijt welke) van Pini kopen, maar had te weinig ervoor.

• Like Like x 1
  19. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

oke dan is het iemand van thuis geweest die het erop heeft gezet en toen aan het spelen is geweest
    alleen ik snap niet hoe het kan ik heb een ww en alles op mijn pc enzo staan

20. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

nou dat niet hoor koolmees ik had al wel genoeg dia in mijn chest maar die heb ik gekocht toen er dubbele drc dollars waren dat je kon stemmen zeg maar en toen heb ik een stuk of 5 stecks gekocht dus daar ligt het niet aan (en het was trouwens een dia zwaard)

Thread Status:
Not open for further replies.