Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by bart213, Dec 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: bart213
    *Wat heb je gedaan: xray gebruikt op pc van vrienden maar ik speel normaal op laptop zonder x ray
    Bewijs: (Screenshots, Video's) screenshots

x ray unban wij ik en mijn vrienden zijn vanavond op dcr geweest en 1 van mijn vrienden ging graven naar diamond met x Ray op een andere pc.

ik gebruik zelf geen x Ray op mijn laptop en ik speel al sinds jaar en dag op deze server heb bewijs screenshots

nu wou ik vragen of ik een unban mag op de server omdat ik zelf op de laptop speel en niet op een vaste pc van mijn vrienden.

Attached Files:

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je hebt Xray gebruikt. PUNT.

interessant. Welke vriend trouwens

• Like Like x 1
  3. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

vrienden die niet op de server spelen maar het wel van plan zijn het te gaan spelen.

ik ben nu nog bij mijn vrienden maar ik speel altijd op mijn laptop en niet op een vaste pc zoals bij mijn vrienden
    ik speel bijna elke dag maar nu kan ik niet meer spelen omdat ik ben geband geef me alsjeblieft een unban ik speel op de laptop en niet op een vaste pc (heb trouwens altijd op een laptop gespeeld)

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jij weet evengoed als ons dat dit verhaal nergens op slaat. Jij hebt xray gebruikt en daarmee uit. Als het nu op de pc van je oma of weet ik veel wie dan ook was, dat maakt allemaal niet uit. JIJ hebt het gedaan en het is JOUW account.

Geef ons nu eens een eerlijk verhaal en dan praten we verder.

• Like Like x 1
  5. bart213 Redstone Miner DRC Veteran