Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by appieninja, Feb 1, 2014.

?

is echte youtube subs aanbieden fout?

1. ja doe dit nooit meer!!!

50.0%
  2. nee niet egt hoezo?

50.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appieninja Woodcutter DRC Veteran

eeyy,

ik had net de topic over gratis subs gepost. dit was gewoon legaal en toen is het verwijderd. ik heb opzig niets tegen jullie beslissingen maar je had ook gewoon kunnen vragen of ik het wilde verwijderen. ik snap sws niet wat er fout is aan een givaway topic. kan iemand mij dit alsnog uitleggen?

sya,

AppiE

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Appie,

Of iets legaal is of niet, wij zijn verantwoordelijk voor dit forum en kunnen daardoor gewoon ongevraagd iets verwijderen als we vinden dat het niet kan. Ik was van mening dat dit niet op het forum hoorde.

Ik snap je goede bedoelingen bij de give-away, maar we kunnen dit niet toestaan. De reden is dat dit niets te maken heeft met DRC, maar met mensen hun Youtube kanaal. De give-away is dus niet DRC gerelateerd. Daarvoor is het forum niet bedoeld.

De reden dat ik je niet gevraagd heb het te verwijderen, is om te voorkomen dat er mensen op gaan reageren voordat je het weg zou halen.

• Like Like x 2
  3. appieninja Woodcutter DRC Veteran

ey koolmees,

je hebt helemaal gelijk en inderdaad het had er weinig mee te maken ;) tnx dat je het even hebt uitgelegd. als DRC zelf een kanaal heeft dat gepromoot moet worden hoor ik het wel :)

sya,

AppiE

Thread Status:
Not open for further replies.